Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Randi #33

2010.02.23. 21:10

Lányok kinek van kedve motorozni egyet?

ilyen szar időben? sztem nem sokaknak...

Ha kezdeményez nálad egy lány és neked nem jön be hogy mondod meg neki?

az én esetemben nyerő a "nem vagyok leszbi" mondat

Lányok! Szerintetek tényleg vonzóbb lehet egy fiú amiatt, mert egy zenekarban játszik? (bármilyen noname is az)

a fiatal csitriknek biztos. de 20 felett már nem az a fontos, hogy az első sorban sikíthassak és mindenkinek felvágjak, hogy nézd már, az én pasim játszik ilyen szarul...

Csajozási tanácsokat szokásokat létszives irjátok le egy kezdőnek meg hogy miért nemtudok becsajozni?

miért nem tudsz becsajozni? mert még az űrből is lehet látni a nagy, világító, "lúzer" feliratot a homlokodon

Miért csinálja ezt? Nagyon nem értem a pasikat.

nyugi, én sem értem őket. pl hiába mondom el 25 féleképpen, hogy nem, mert... akkor sem reagálnak rá.

Lányok! Szeretitek a falusi fiúkat?

nagyon. múltkor azt hallgattam egy 27 éves gyerektől, hogy "na maj' bekőtözök a városba, már utááálok muterékkal lakni". azonnal szerelmes lettem...

Miért van az h a mai lányok nem szeretik ha a barátjuk elviszi őket étterembe?

ez baromság. max a pasik találják ki, hogy csak a csaj miatt mennek max mekibe...

Szerintetek? Mi ütött belé?

egész biztos a 220

Számít az hogy egy lány mennyire értelmes?

ha csak meg akarják dugni, akkor nem. a szopás és az ájkú között nem sok összefüggés van

Lányok mit kell/illene a pasinak fizetnie?

ha elhívod randizni? egy szó. mindent.

15 éves fiu vagyok és még nem nőtt a péniszem. Mi lehet a baj vagy mit tegyek?

még nem nőtt péniszed? akkor te lány vagy!!!! =D

Öszejöttem egy néger lánnyal, nem óriási gáz?

semmi baj a négerekkel. szerintem mindenkinek kellene egy

Lányok nektek az már rögtön kizáró ok egy fiúnál ha emós?

mióta meghallottam a "te miért vagy emóóós?" kérdésre a "mert szar a világ" választ, határozottan. =D

Hogy mondjam meg egy lánynak msn-n ha nem teccik?

ne mondd meg. tiltsd le a picsába

Lányok, bejönnek nektek a fiatal (20-30), esetleg idősebb katonák?

az első variáció szimpatikus. illetve a sarkon lévő akciócsoport átcsábítására már készült egy haditerv =D

Meddig mehetek el a harmadik talin?

felőlem akár nyíregyházáig is.

Hogy lehet elérni h a nö átnedvesedjen?

kiállítod az esőbe

Csajok lehet egy kérdésem?

lehet

Nincs onbizalmam, egyedul fogok maradni? 15/ L

15 évesen valóban rendkívül fontos ilyeneken gondolkozni

Ha nem számít a külső, akkor miért nem látni gyakran ocsmány Quasimodót szépségkirálynővel, ill. fordítva?

mert számít...

Böfögött már a pofádba csók közben a párod?

ezen a kérdésen én meghaltam... hogy lehet ilyet kéééééérdezni?????? =D=D

Milyen egy nagyon jó csaj külsőre és belsőre?

kívül szőke, belül remélhetőleg rózsaszín

Szinglik! Mit csináltok Valentín napon?

mit is csináltam... ja igen, főztem, takarítottam meg megnéztem egy 2 órás filmet 3 és fél óra alatt. folyamatosan csörögtek a telefonok =D

Létezik, hogy tényleg csak aludni hívott át?

kizárt =D


Mit tegyek ha őrülten szerelmes vagyok egy lányba akit rékának hívnak?


nem igazán értem a dolgot. mondjuk ne hívd editnek...

Lehet a Morrisons-ban ismerkedni? Szoktatok oda járni partizni? Ma jön valaki?

1. én pl főképp fiú barátokkal megyek oda. különben egész este megy a "neeeem, most nem megyek táncolni" meg a "csak a pasimat várom, amíg piát hoz"
2. az előbbi mondatom szerintem árulkodik
3. a dolgozó nők sose tesznek ilyet =D

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr761785190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2010.02.24. 00:10:39

Tyű, egy két-dologra reagálnék,de eléggé beviszkiztem, szóval, talán holnap :D De elismerésem :D

paranoid T.R. marcipan 2010.02.24. 00:38:08

némely tengerészgyalogos csak 18, de tekintve h óriási állóképességük van és egyhuzamban kanosak, lehet figyelmen kívül hagynám ezt az apróságot:)

paranoid T.R. marcipan 2010.02.24. 00:39:50

ja, a lányok és a faszhordás nem egymást kizáró fogalmak. van arra megfelelő tok, ahol el lehet rejteni:)

ribizli_me · http://flock-snapshot.blogspot.com/ 2010.02.24. 17:25:16

nem hiszem el hogy kimaradt az elmult het altalam legjobbnak itelt kerdese.
"Szerintetek mennyire perverz, ha valaki (2ember) szexuális segédeszköznek kenyeret illetve szaloncukrot használ?"

paranoid T.R. marcipan 2010.02.24. 18:37:15

@ribizli_me: az osztriga fokozza a szexuális vágyat. háát, nem is tudom. lehet h túl korán teszem fel? :D

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2010.02.25. 11:05:07

@ribizli_me: ha már feltetted, akkor válaszolok: A szaloncukor jó, mert édes, cukor tartalmú, endorfin-t termel, amitől jó kedve lesz mindkét félnek...de a kenyérrel mi az istent lehet csinálni? még egy lyukat fúr bele???

amúgy nem a friss kérdéseket böngésszük...hanem csak úgy random...

@paranoid T.R. marcipan: lehet, hogy fokozza, de nekem nincs kedvem kagylót dugni...

Kullancs1983 2010.02.26. 11:11:41

Lányok! Szeretitek a falusi fiúkat?

nagyon. múltkor azt hallgattam egy 27 éves gyerektől, hogy "na maj' bekőtözök a városba, már utááálok muterékkal lakni". azonnal szerelmes lettem...

27 vagyok, hetkozben falusi. Hmmm... Inkabb ne feszegessuk.

Lányok mit kell/illene a pasinak fizetnie?

ha elhívod randizni? egy szó. mindent.

Meg jo hogy sose allitottam magamrol hogy illemtudo lennek. Sot!

Ha nem számít a külső, akkor miért nem látni gyakran ocsmány Quasimodót szépségkirálynővel, ill. fordítva?

mert számít...

Kiveve ha penzes a gane! De lattam en mar hajkiralynot paszulykaroval setalgatni...

Ui.: Volt anno egy vicc. "Mivel lehet gondolkodoba ejteni a buzit? Kenyerrel." Na, most itt a kenyer, de NEM akarok gondolkozni rajta..:P
süti beállítások módosítása