Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex #59

2010.02.07. 18:54

Fiúk! Szerintetek egy francia bugyi vagy egy tanga szexibb? Kort is léccy!

Szerintem mindkettő...bár ha egy bálnán van, akkor baszottul mindegy.

Nagyon bejön egy srác az osztályból és azt hiszem én is bejövök neki és hogyan kezdményezzek neki?

Menj oda, cidázd le, majd mikor tele a szád, mond el neki, hogy beleestél...

Srácok! Nektek ha tetszik egy lány és szoktatok msn-ezni akkor mit csináltok?

Gépelek...kétkézzel...

Mennyire idegesít téged a fingszag?

Rohadtul.

Most akkor mi van? Mit csináljak? Mire véljem?

Mondjuk egy jó hagymás szalonnás rántottát légyszi...

Mit tegyek most a barátnőmmel? 13/L

13 évesen? Leszarom...

Egy nyaralás során meghágott egy teve. Ez 2 hónapja volt de még mindig fáj ha leülök. Mit tudok ez ellen tenni?

Azt akarod mondani, hogy konkrétan sunázott egy teve? Azt a rohadt élet...mekkora party lehetett?
juteszembe! Csubakka! Most már tuti, hogy neked is lesz csajod!

Hogyan tehetem probara a baratomat hogy megtudjam, igazan szeret-e?

Megszorítod a golyóit, belenézel a szemébe, és megkérdezed!

Szerintetek hogy izgasam fel a pasimat nagyon nagyonn?

Próbáltad már a farkánál? Nálam szokott működni...

Amikor itt mondják a péniszméretet, az álló vagy nyugalomba lévőre vonatkozik?

Van egy olyan érzésem, hogy nálad nem sok eltérés lehet a 2 állapot között...

Szerintetek mi számít már kevésnek/soknak?

Napi 3x szex az jó, 6kg sültkpumpli sok, fél doboz cigi reggel melókezdéskor kevés

Fiúk! Hányótoknak jönnek be a pici csajok?

1... kommentnél lehet szavazni :D nem reprezentatív és nem múlik rajta a tavaszi választás sem! :D

Ciki ha az ember biszex és ugyanolyan neművel jár 14 évesen?

Az a ciki bazdmeg, hogy 14 vagy és biztos vagy benne, hogy biszex vagy, pedig csak simán buzi...

Gumival vagy gumi nélkül?

Rallit gumival, szexet változó, kerék centírozást gumi nélkül...

Fiuk képesek vagytok 1évig elhitetni egy lánnyal hogy tetszik, és szeretitek csak azért hogy lefektessétek?

Szerintem vannak olyan egyedek akik egy életen át képesek erre...

Mi volt életed legcikisebb "élménye"?

Sztem nekem nem volt semmi extrém, de van egy kérdés fent... a tevés... ennyit segítek...

Ha egy férfi azt mondja, hogy nagyon romantikus mit kell ez alatt érteni?

Szereti a gyertyafényt, mert nem látszik milyen ronda, szereti a romantikus filmeket, mert jót röhög rajta, szereti a kellemes vacsorákat, mert lusta főzni...

Tetszene ez így nektek?

így nem...

Túl magasak az elvárásaim. Hogy változtassak ezen?

Szopj le egy csövest... annál lejjebb sztem már nincs...

A lányok többsége tényleg nem tudja, hogy a barátja drogos?

Jó tudni, hogy én is drogos vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr401737169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása