Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kersőszavak #6

2010.01.16. 16:10

2010 keresőszavai... még csak tizenpár-nap telt el, de már aktív a rovat...kész... ennyi hülyét...

gyakorikerdesek+fogszabalyzos+lanyok

nem értem az összefüggést...komolyan nem...

ha+a+pasim+spermás+kézzel+ujjaz+

inszeminátor? megtanultak a tehenek gépelni!!!!!!!!!!!!

szex

eddig jó...

felvilagos.blog.hu

egyre híresebbek vagyunk

antidepresszáns+gyógyszerek+gyakorikerdesek.hu

namost ez hogy került ide? vagy már törzskönyveztek minket agyfasz ellen?

spriccelős+orgazmus

még mindig jó...

16+éves+lány+három+fiúval

aztakurva...az még kovinak is kemény...

benko+daniel+guminelkul+baszik

gumival sem jobb...bár ott kisebb az esély, hogy szaporodni fog

gésagolyo

elmondom,hogyan kell házilag készítei. kell hozzá 3 sün meg 1 vastag cérna. megharaptatod velük a cérnát és mehet is fel...

cloroform+házilag

inkább vegyél...

megújjaztak

fájt?

házilag+fából+esztergáltműpéniszemből+zálka+ment+a+fenekembe

újabb értelmiségi...megint nagyon röhögök...

hogyan+tudnám+megfektetni+az+anyósomat

remélem, hogy a felrúgásán gondolkozol és nem a megdugásán...

maszti+sikosító+hó

végülis...csak kicsit hideg...

vibrator+maszti

nehogy szálka menjen a seggedbe neked is... istenem, de hülye...esztergálni...műfaszt...fából...óbazdmeg...

hogy+csajozzak+sms+be?

küldj random számokra sms-t...énis kaptam egyet anno. alig bírtam vezetni, annyira röhögtem...

igen+körül+van+met

met? gondolom metélve... naés? én is hülyén nézek ki kalapban...van ilyen...

mi+az+a+sisakszex

komolyan kezd engem is érdekelni...

férfi+ánusz

kloáka

randi+néger

ez miért érdekes?

tini+müpéniszel+

asszem ezt fent már olvashattuk... bazzdehülye...szálka...

házilag+müpunci

egy fokkal jobb, de ne faragd szerintem...

miért+nőtt+nagyra+a+kisajkam

vizslafül befigyel?

ingyen+tini+meleg+fiuk+szeksz.hu

no comment

pasizás+fogszabályzóval

csajozás elektromágnessel

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr721677150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása