Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Randi #29

2010.01.06. 18:29

Milyen kérdésektől sértődik meg a lány, és milyentől egy fiú?   

lány: hogy sikerült ilyen szarul felöltözni?
fiú: csak ekkora?

Mikortól számít valami járásnak?   

ha egymás után pakolgatja a lábacskáját

Lányok, ha még nincs meg a randi időpontja, hagyjátok, hogy más srácok is közeledjenek felétek?   

nincs meg a randi időpontja, de már hűséges legyek? ez egy rossz vicc...

25éves vagyok randiztam egy 22éves sráccal, lefeküdtem vele és azóta nem érdeklem. Miért van ez?   

1. mert csak meg akart dugni
2. nem nyújtottál vmi egetrengető teljesítményt

Valakinek alakult innen komolyabb kapcsolata? Vannak itt 30 körüli szingli pasik? :-)   

gyakorikerdesek.hu-n??? a milyen színűre lakkozzam a körmöm kérdés után?

Lányok! Mit hallanátok legszivesebben, ha?   

tessék, itt van 250 millió forint. nem sokáig köztisztviselnék utána =)

Csajszik! Lehet még randizni olyan csajjal, aki nem borotválja?   

szereted a dzsungelharcot?

Furcsa, hogy nekem tetszenek az olasz, spanyol, görög egy szóval a déli pasik?   

nem. tényleg jól néznek ki

Mit tegyek, én szeretem de ő leszar!?   

és utána szétcsapja strandpapuccsal?! =D

Hogy érjem el egy lánynál, akivel még sosem beszéltünk, hogy ő szólítsom meg engem?   

rúgj bele egy jó nagyot. tuti, hogy mondani fog neked pár kedves szót

Szerelmes vagyok a tanáromba, mit tegyek?

rajzolj szívecskéket a suli falára és írd tele a nevetekkel

Ha a fiú azt mondja hogy "haza szeretnél vinni", akkor azt hogy kell érteni?   

hogy nincs pénze taxira, de nincs kedve gyalogolni

Még soha nem maradtunk5 percnél tovvább kettesben, de holnap mégis így lesz. Tanács?   

óóóóó, és ez ennyire meg van tervezve? ha már ennyire kitaláltad, ne kelljen tanácsot adnom

Lányokm jelent részetekről egyáltalán valamit, ha azt mondjátok egy fiúnak, hogy édes, drága, tündér, aranyos vagy?   

hogy buzinak tart

Bejönnek az oylan lányok akik hasonlitanak az ujságokban megejlenőkhöz ugy értem pl. playboy?   

annyi erővel lehetne guminőt is venni. ugyanannyi műanyag van bennük

Mit szoktatok mondani amikor virágot adtok a barátnőtöknek?   

"örülj bazmeg, 1 évig tuti nem kapsz megint..."

Vonzódunk egymáshoz, én nem járnék vele, ő igen velem, mit tegyek?   

akkor csak szexeljetek

12 éves fiú vagyok szerelmes lettem 1 velem egyidős lányba, de nem tudom, hogy mondjam el neki?   

"dzsíájdzsózunk?"

13 éves csaj vok és naon bejön az egyik fiatal tanárom! Most vok 8as ő 25 éves. Ha elballagok ráhajthatok?   

hát ezek tényleg korán kezdik...

Gyerekek röhögni fogtok! Szerintetek?   

nem röhögtem

Miben merül ki az "udvarlás" fogalma?   

sok-sok felesleges körben

Lehet hogy az álmomból valóság lesz?   

és ez rettentően rossz, igaz?

Leszbi társkereső oldalakat írna valaki?

www.imadokpuncitnyalni.hu; www.sohatobbetpasit.hu illetve a www.nemakaroksohakielegulni.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr391652188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása