Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Randi #26

2009.12.27. 15:18

Csajok! Miért szeretitek a rosszfiúkat?   

mert a jófiúk kurva unalmasak. meg nyomasztóak

Mit írjak egy ismeretlen lánynak iwiw-en aki tetszik?   

ne azt, amit nekem írtak. ha először vagy itt, olvass tovább, rájössz mire gondolok =D

Hogy mondjam meg neki hogy megértse?   

egyértelműen. az sokszor segít

Lányok. Nektek melyik jön be jobban?   

ha tudom mi a kérdés

Fiú ügyben segíts, fontos! (? ) 14,5/L   

sorry, de a telefonszámom nem fogom kiírni. és amúgy is. ráérsz még kislány!

Mindegyik csaj csk a barátot látja bennem. Mit tegyek?   

vedd elő a jobb kezed

Lányok, miért mindig az a kifogás, hogy "nem akarom elrontani a barátságunkat"?   

mert az, hogy ronda vagy és nem nyúlnék hozzád bottal sem, talán kicsit durva lenne

Úgy félek tőle! Ez csak velem van így? (Bővebben lent)   

a tűtől? attól nem csak te

Első randira (étterem ) halászcsárda jó?   

jobb, mint ha horgászni vinnéd

Számotokra mit jelent a "női vonzerő"?   

be kell hinteni bácsit fémporral. ja meg teknokol is kell. az is a bácsira. utána meg fogsz egy baszottnagy mágnest...

Mit tegyek? [tanácstalan vagyok ]   

ha nem írod oda zárójelben, hogy tanácstalan vagy, az életben nem jöttem volna rá. igen, volt irónia a hangomban

A Disco rontott el mindent?   

a kislányok erkölcsét biztos

Ha van az embernek egy nője annak mindig verekedés a vége?   

túl sokat nézed a mónika sót

Miért van a jó csajoknak mind pasijuk?

ötleted sincs, mi?

Járnátok egy olyan lánnyal aki büdös?   

tuti. de csak azzal a feltétellel, ha fogatlan is

Melyik verstől sírtatok?   

én dalszövegeken szoktam. hogy hogy sikerült ilyen szart összehozni...

Hány évesen estettek túl az elsőn csókon?   

sztem azért ez nem olyan szörnyű, mint a bárányhimlő, hogy túl kell esni rajta

S. O. S.! Nem vagyok biztos abban, hogy szeret a barátom. Mit tegyek?   

kérdezd meg?!

Mit gondoltok azokról a lányokról akik nyomulnak a fiúra?   

általában azt gondolják róluk, hogy ribancok. sztem meg csak nem bírják ki a pasik töketlenkedését

Mit tegyek ha szakít a barátjával?   

gondolom talán rá kellene hajtani

Pasik, mit jelent nalataok a"talan, egyszer"?   

határozott nemet

Lányok hogy esne ha a suliban az a srác akit jófejnek tartotok belépne az ajtón köszön és megpuszil (szájon)?   

ha nem a pasim, bejön és megpuszil, tuti tarkónbaszom

Lányok, melyik szemüvegtípus jön be leginkább s fiúkon?   

sztk

Lányok! Ti soha nem hívtok el egy fiút randizni?   

drágám ez nem az én dolgom. írányítok elég dolgot az életemben, ne kelljen már a pasit is...

Mi van velem? Véleményeket kérek   

hánytál? igen? akkor be vagy rúgva

Hogyan kezeljem a helyzetet? Tetszik a másodunokatesóm.   

pfuj azt a gusztustalan formád...

Normális, ha 13 évesen nagyon vágyom a szexre?   

egy szó. NEM!

Mitől lehet a barátnőm puncija kellemetlen szagú?   

fél a vámpíroktól, és oda is fokhagymát tömködött

Hogy jöjjek össze vele msn-en?

ehhez én nem vagyok elég modern. sőt, elképzelni sem akarom, hogy működik az első csók webkamerán keresztül

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr161626216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása