Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex #38

2009.08.31. 13:18

Az mitől lehet, hogy az első menetet, csak olyan 2-3 percig birom, de a másodikat már sokkal tovább? hogy lehetne elérni azt is, hogy az első is hosszabb legyen?

verd ki előtte baszki...

Úgy gondolom, hogy nem vagyok jó az ágyban, de 2 volt barátnőm is mindig emlegeti és felhozza hogy milyen jó volt velem a szex. Lehet azért érzem így, mert a legutolsó alkalommal nem sikerült összehozni? Hogy tudnám túltenni magam ezen?

Basszál...rá...

Szoktatok munkahelyen masztizni? Hogyan? Mennyire normalis ez?

Minek? teljesen rendben van a munkahelyi nemi életem... baszogatnak és szopok...

Szeretném meg tudni, ha kíván 1 pasi és elkezditek és neki nem áll fel mitől lehet? Mert ö azt mondta, h. Tele van sok gondal, feszültséggel, ideg és, h. Nehezen tud meg nyílni, kitárulkozni. Ez mennyire játszik közre, v. Mitől lehet?

Istenem, de hülye vagy... mitől lehet? na szerinted??? idéznélek:"Mert ö azt mondta, h. Tele van sok gondal, feszültséggel, ideg és, h. Nehezen tud meg nyílni, kitárulkozni." na akkor????

Egy pasi szex közben érzi azt, hogy a nő akivel van elélvez?

Ha nem is érzi, általában hallja...

A prostituáltak óvszerben végzik az orális sexet?

Nem mind1? úgyis lerohad a farkad tőlük...

A második menet hosszabb szokott lenni mint az első a férfinél?

Igen. Csak eltelik a kettő között egy nap.

Ez orgazmus vagy csak én gondolom így? A barátnőm hangosan nyög néha ha éppen észreveszem érzem hogy megremeg a csípője és szól hogy álljak le mert érzékeny.

nem. beleállt a seggébe egy rugó a matracból.

Fiuk meddig birtok egy szexualis aktust ugy altalaban?

Úgy általában a végéig.

Hibás vagyok, abban, hogy a második együttlétkor a barátom összement. Rosszul csináltam valamit?

Összement? azthogy? kimostad 90°C-on? vagymi?

Nagyon izgat (szexuálisan) ez a bizonyos messy-fetisizmus, vagyis amikor különböző finomságokat kennek egymásra a párok és le kell nyalogatni egymásról, pl. tejszínhabos játék. Sokan vannak még így ezzel?

Mittudomén...

Lányok! Hogyan maszturbáltok?

Kézzel-lábbal

Túl hamar megyek el! Mit tegyek?

Zárcsere.

Lassú volt neki a szex? Első próbálkozásunkkor félbehagytuk,mert folyamatosan ment össze, én ezt úgy gondoltam,hogy azért van,mert előtte már elvittem orálisan kétszer, és ilyenkor már nehezebben is szokott felállni, és nem is olyan kemény.

Baszki...2x elment és még sexeltetek? Az csoda. Örülj, hogy nem aludt be közben!

A sperma az egészséges ha vki lenyeli? Vagy csak egyszerűen rossz ízű?

A sperma C-vitamit tartalmaz.

28 éves, izmos szolis pasi vagyok, két és van barátnőm. A konditeremben azonban mindig megnézem a szép testű, izmos fiúk fenekét stb. Bisex vagyok?

Nem bi. Bu...

Hogyan oldjátok meg ha a barátotok az arcotokra élvez?

Azon már nincs mit megoldani.

Volt már hogy úgy éreztétek a lány arra vágyik, hogy ne a hagyományos óvatoskodással vegyük el a szüzességét, hanem vad szexszel?

Nem. Nem volt dolgom szűzzel. És főleg nem szexelnék vadul egy szűzzel... Újrameszelhetném a hálót...

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr1001350612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása