Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Randi #17

2009.07.27. 17:28

Tetszek a pasinak ha bunkó velem?   

drágám, ha valaki azt üvölti, hogy "takarodj már el innen", az nem pont a szerelem első jele

Hogyan csajozzak? Ugy értem mit csináljak hogy a lányok felfigyeljenek rám?   

öltözz be egy jó nagy egérnek. és legyen sajt-kalapod is. nagy, sárga, és akkora, mint egy fotel. tuti, mindenki fel fog figyelni rád

Kezdem nem érteni a nőket tudják mit akarnak egyáltalán?   

nem igazán. csak nekünk nincs lehetőségünk elmenekülni a saját hülyeségeink elől

Honnan lehet észrevenni ha egy pasi veszi a flörtjeleimet?   

ilyet lehet már venni is? áááá, biztos a vesztendben...

Hogyan szólítsam meg?   

uhhh istenem... ennyire nem figyelt rád anyád, amikor kicsi voltál? tudod, köszönés. úgy hangzik, hogy "szia"

Ringyó vagyok azért, mert egy ismeretlen sráccal csókolóztam egy szórakozóhelyen?   

ezt nem ússzátok meg rövid válasszal... akármilyen furcsa is, de általában a pasik kezdik el a ribancozást... mert ez elfogadhatatlan, hogy egy nő ilyet merjen csinálni! aztán elindul a pletyka, és 10 percen belül már az egész város azt beszéli, hogy te épp kivel szexeltél. ha csak egy csók volt, akkor is. viszont a pasik szeretik a flörtölést, az egyéjszakás kalandokat, főleg ha másnap reggel nem kell megkérni a csaj kezét. azt már bele sem akarom keverni, hogy egy pasinak van egyéjszakás kalandja, akkor ő a kemény legény. az este elején egy csaj még istennő, amikor meg már meg lehetett csókolni, akkor ribanc? és ha nem történik semmi, akkor meg egy frigid picsa? én nagyon kíváncsi lennék olyan pasira, aki úgy köszön a kiszemelt csajnak, hogy "szia, te utolsó ribanc". meg arra, hogy utána hány napig feküdne az intenzíven. lényeg: ha jól érezted magad, ne foglalkozz mások véleményével! akik ilyet állítanak emiatt rólad, azok maximum a saját intelligenciájukról árultak el elég sokat...

Kapcsolatban vagyok?   

azt én meg honnan tudjam?

Nagyon bejön az egyik szórakozóhelyen a pincérsrác, hogyan szólítsam le, vagy adjam tudtára hogy ez van? Mit csináljak?   


hogy szólítsd le? "két tekila szánrájzt"

Van egy csaj aki tetszik, én is tetszek neki, de nem merek közeledni, mert még nem smároltam, ő még igen. Mit tegyek?   

ő még igen? még mindig? akkor hagyd már békén, hadd csókolózzon!

Miért ijedtem meg az első csóktól?   

mert beszari vagy

Ha a munkahelyen van egy lány akivel beszélgetnék, de eddig a köszönésig jutottam mit tegyek?   


végre valaki, aki legalább tud köszönni... =)

Oda vissza vagyok az Ázsiai csajszikért hol találok magamnak ien irogatós oldalt ahol ismerkedni lehet velük?

nem kell irogatós oldal. ki kell menni a józsefvárosi piacra. ott annyi van, hogy az ember már elkezd gyanakodni, hogy valamit nagyon szarul tanítottak földrajz órán. és egyre erősebb az érzés, hogy Magyarország mégis a Kínai Birodalom része

Szeret engem lehet ebből még kapcsolat?   

nem tudsz fogalmazni lehet ebből még érettségi?

Mi is a szemezés pontosan?

amikor a borsót kifejted a héjából. a pontosabb neve kiszemezés.

- A kiszavazás meg mikor a szótárban keresgéled a szavakat [Noise]

Gimiben megismerkedtem meg egy idősebb lánnyal, összebarátkoztunk. Szeretnék vele randizni, hogyan hívjam el?

ugye nem a tanárnéni az?

Neten megismert lányt hogyan hívjak randira?

"mit szólnál, ha miközben msnezünk, rendelek neked is egy pizzát, meg magamnak is?" majdnem olyan, mintha vacsizini vinnéd

Ha egy lány már két hete visszamondja egyhuzamba a találkozót, de közben meg szeret, akkor mi lehet a baja?   

a.) influenza
b.) van neki valaki más is rajtad kívül

Szoval van egy gyönyörű lány aki egy pultban dolgozik. Hogyan szólítsam meg?   

"szia! nem fázol ott a mirelitborsók között?"

Milyen egy 14 éves lány számára az ideális pasi?

mint fredi prinsz dzsunior. ők még álmodnak az ilyen nyálas, romantikus sztorikról. aztán eltelik pár év, és megszokják a valóságot.

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr911272001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása