Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex #33

2009.07.21. 23:41

Tini lányok! Mit kell tudnia ahhoz egy fiunak/férfinak, hogy ágyba bujjatok vele? :-)

Tini lányok? kurvára mind1... 2 sör aztán jónapot...

Megismerkedtem egy nálam 30 éves idősebb férfival nem probléma, ha lefekszem vele? Mi a véleményetek? Én 33 éves vagyok.

és mit gondolsz mi a fasz fog csinálni 63 évesen???

A nőknek milyen érzés az anális szex? Végig olyan, mintha nagyvécéznétek, vagy az az érzés elmúlik?

próbáld ki...

Meséltetek már előjátékként egymásnak huncut dolgokat? (páros szex, harmadik bevétele stb. )

nem szoktam pofázni közben...de komolyan... mit csinálsz te előjáték helyett? legózol?

Melyik pillanat alkalmas a csókolózásra?

ez. vagyez...esetleg most... vagymost...

Nagy bummok éjszakája?

aug 20.?

Miért van az h a pasimat kézzel elégítem ki, el is megy, de nem áll fel neki?

azthogy??? sztem téged csúnyán átbasztak...

A lányoknak milyen ízű a folyásuk? Sós, keserű? Vagy milyen?

azt a kíváncsi kurva szádat...                                                       vagy most...

Hogyan, és mit csináljak, hogy ne legyen túl sok, de azért továbbhaladjunk vele? (részletek vannak) L/61

61 évesen baszki? inkább főzz az unokának...

Milyen sürün fantáziáltok sex közben más személyröl? Nemre korra tekintet nélkül!

szex közben nem fantáziálok. ha igen, az már rég gáz baszod...

Ez igaz, hogy akkor nem fogok eljutni?

Tuti fix. hogy hová azt nemtom...                                                  most is jó...

Hogyan csináljuk análisan hogy nekem ne fájjon?

Előtte ki kell tágítani téged anál intrúder 2000-el

Hogyan tágíthatnám a fenekem, h beférjen a partnerem pénisze anál közben? Ugyanis attól félek, hogy túl szűk vagyok, de ő és én is ki szeretnénk próbálni. Mit szóltok ahhoz, ha előtte kinyalja a fenekem?

Csokító... sztem előtte "ne fürgyé le" biztosan be fog férni a farka...

Szexelni akarok! Van még valaki így rajtam kívűl? A párom nem akar már velem.

igen. énis akarok. ha nem akar, hát nem akar.

Egészséges úgy szexelni hogy megjött nekem? Ti szoktatok? L/17

Egészségesnek egészséges csak undorító sok ember szemében (én szeretek utána lerohanni a játszótérre egy késsel, és kergetni a kis pöcsöket)

Sexmániások vagyunk?

Tuti. Uzsi, jelentkezők...

Lányok! Nektek mi a vágyatok egy nyári estén?

Gondolom hogy ne legyen ilyen kurva meleg...

Sexmániás csaj lennék?

Remélem...

Lányok? A nöi test intim részéröl kérdeznék

Hajrá!                                                                         de még most is jó ám!

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr981260019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása