Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex #29

2009.06.29. 10:54

Van csókolózás/szex közbeni cikis élményed?

Szex közbeni van. Az elején bealudtam, majd mikor felébredtem, folytattam volna onnan ahol abbahagytam, majd egy saller kíséretében közölte velem a lány, hogy kussolva aludjak szépen tovább, ha már egyszer bealudtam közben.

Mi lehet a probléma?

Az barátom, hogy te nem a 10%át használod az agyadnak, hanem 1%át, és azt is hülye kérdések feltételére.

Most úgy szexelnék egy jót! Ti nem?

de.

Duci pároknak milyen pózban ajánlott csinálni?

Tésztagyúró póz. a fiú hanyattfexik, a lány ráül, és a másik hasát gyúrják a sajátjukkal...

Várjam ki míg meg nem történik vagy mondjam el neki, de szerintem ha elmondom hogy nem csókolóztam még akkor ciki lesz nekem és kinevet, vagy a lányok azt szeretik ha ők először csókolnak meg pasit vagy nemtudom?

Vagy hülyevagy. Annyira nem bonyolult ez baszki. Száj kinyit, nyelv picit kidug, ha megvan a másik nyelve is, akkor irdatlan gyorsan el kell kapnod a sajátoddal úgy, hogy közben nem szabad hogy ő kapja el nyelvvel a tiédet...

Pasik! Mennyi idő után feküdnétek le az új barátnőtökkel? Megismerkedés után?

őőőő... milyen időegységben? perc vagy másodperc?

Mit tegyek, hogy lenne a továbbiakban jó?

Leülni és elgondolkodni anyádon...

Mit kell ilyenkor tenni?

Az kizárt dolog mert nemtudom.

Belemennél egy leszbikus kalandba?

Simán. :)

Szexelnél a legjobb barátoddal?

Akurvaanyádat...

Egészséges tóban (pl:Balatonban) szeretkezni? Tapasztalatok?

Tapasztalat: hideg volt a víz... |______________________| ilyen hideg...
Egészségesnek nem mondanám...

Miért van az hogy nem tudok elélvezni szinte soha? Azért szinte mert már volt rá példa. (lány)

Pasi kuka, vibrátor elő, pasi keres, pasi talál, pasi próbál, orgazmus 0 = pasi kuka és így tovább...

Az egyik ismerősöm 14 éves srác ha lefekszik vele egy 16 éves csaj akkor az megrontás? Vagy meddig van korban ez?

18 alattiak kb nem tudják megrontani a másikat. Amúgy fiúnál 14 lánynál 16 a "korhatár"... az alatt csúnya tarkónbaszás van...

Hamar elfáradok. +ha elötte való nap magamnak csinálom, akkor fáj, ha ahogyan a barátnőm elégít ki orálisan. Itt lehet valami gond?

Nefogazz... én is hamar elfáradok... az az egy-másfél óra tényleg elég kevés nekem is...

Mit gondoltok arról, ha egy lány több fiúval is alkalmi kapcsolatban él?

Egyszerre?

Milyen izgató, és kedves dolgot suttoghatnék a fülébe? L/16

"Perforált-vakbélgyulladásos-plüssmaci" vagy "megbaszlak anyád hátán te telivér kanca" vagy "mercédesz benz sl 55 amg" vagy "hgrrrrrrrrrmmhhhh"

Sex közben melyik az a póz, amelyiktől a lányok a leghamarabb elélveznek?

Általában az, amikor jól csinálják... BÁRMELYIKET!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr181215185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása