Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Randi #9

2009.05.27. 13:01

Lemondott egy ranidt. Ez most azt jelenti h mar nem jovok be neki?

abszolút nem jössz már be neki, s véletlenül sem az a gond, hogy közbejött neki valami. képzeld, valami olyan, ami nálad is fontosabb

Ez probléma? Vagy én vagyok türelmetlen?   

most már én leszek türelmetlen ettől a sok idióta kérdéstől...

Ha azt hiszi rólam egy fiú (aki tetszik nekem) hogy kurva vagyok, attól még szerethet? Lehetnek mélyebb érzelmei irántam?   

szerethet, de nem lesz veled soha!

Melyik irányba szokás dönteni a fejet csókolózásnál?   

hátra. úgy, hogy jól megfeszüljön a nyaka, s egyenes utad nyíljon a mandulák felé

Mit tegyek hogy egy jóbarát végre észrevegyen?   

ne nézd tovább a fashion tv-t és hízzál pár kilót. akkor lehet, hogy látszani fogsz oldalról is

Attól h lemondott egy találkát ugye még nem akar lekoptatni? Lehet csak tesztel a lány h valójában mit is akarok tőle? Ez lehet?

azt teszteli, hogy hányadik elutasításnál jössz már rá végre, hogy nem akar tőled semmit!!

Ha bízik már bennem a lány akivel össze szeretnék jönni, mikor jön el az a pont amikor már kapcsolatot is akar tőlem?

amikor lesz neked: merci, hitelkártya, 300 négyzetméteres rózsadombi villa

Tul sokan kedvelnek... mit tegyek?

kezdj el pletykálni. eltelik 2 hét, már rögtön nem fognak annyian szeretni

A pasim baratja nagyon nyomul, most mit tegyek?

szólj a pasidnak. utána max a kórházban nyomul a gyerek

Mit jelent a puszik száma?   

a következő héten kihúzott lottószámokat

Hogyan maszírozzak egy nőt érzékien, felizgatas céljaból de nem intim helyen?   

klopfolóval. ha jó erősen ütöd a hátát, akkor biztos nem lesznek beállva az izmai. és ez szexuális izgatás is... jól febaszod az agyát

Mit csináljak?   

lődd fejbe magad

A srác, akivel járok úgy ment el mellettem, hogy rám se nézett. Ez most mit jelent? Szakítani akar?   

jó nagyok voltak a pupillái? nekicsapódott az előtte lévő ajtónak? nagyon röhögött? mert akkor csak be volt szívva

Jelent bármit is az ha a lány engedi, hogy hozzáérjek a meztelen testéhez (ez alatt a masszazst ertem)?   

semmit sem jelent. általában azok szokták egymás meztelen testét masszírozgatni, akik életükben először találkoznak.

Tudok úgy pasit szerezni magamnak, ha gyerekem van?   

persze. csak előtte kérdezd meg a férjed is, hogy benne van-e a dologban

19 éves srác vagyok, van egy lány akinek már van barátja, ez nem lenne gond mert vele még ugy ahogy elbírnek de van egy másik srác aki ugyancsak nyomul rá, nem tudom mit tegyek, hogy belém szeressen, elfogadnek egy pár jotanacsot?

jó tanács: ha nem akarsz az intenzíven kikötni, akkor olyan lányokkal kezdj, akinek nincs legalább két pasija

Hogy kell smárolni?   

lásd lejjebb. már vagy 225-ször megválaszoltam ezt a kérdést

20-25 évesen ismerkedni? ! De mégis hol?   

disznóvágáson

Van egy lány a suliba, és tetszik nekem?   

honnan tudjam, hogy tetszik-e neked?!

Létezik ilyen, hogy valaki csak sajnálatból csókól meg valakit?

lásd sebeők. ha valaki azt az embert megcsókolta, az biztos nem az őszinte vonzalom tette

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr481146661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása