Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Randi #8

2009.05.26. 15:13

Van egy barátom. Nagyon szégyellem, de nem tudok smárolni. Mit tegyek?   

tanulj meg csókolni. a legjobb oktatófilm erre az élijen verzusz predátor. úgy kell csinálni, ahogy az élijen. nyáladzani, meg hörögni közben

15 éves fiú vagyok, nemrég voltam egy buliban ahol visszautasdítottam egy lányt, aki azt mondta, ha nem fekszem le vele, azt nem éli túl, ez baj?

a halál oka súlyos nimfomániából, illetve kielégítetlen vágyakból eredő szívmegállás lesz. és neked ezzel együtt kell élned, te gyilkos!

Régóta férjes nő vagyok, és van egy srác, akit már 4 éve ismerek. Olyan szép szemekkel néz rám. Keveset már beszéltünk is, de nagyon zavarba jövök. Már nagyon sokat szemeztünk, és nem történik semmi. Nagyon ritkán látom sajna. Mit csináljak?

remélem nincs gyereketek, akinek ezt végig kell néznie!

Én egy 21 éves lány vagyok. Van egy 43 éves férfi az életemben és egyszerüen képtelen lefeküdni velem. Miért?   

korai impotencia. vagy húzz mekis zacskót a fejedre, lehet úgy menni fog.

Az a gond hogy tetszik egy srác és én is tetszek neki járni is akarunk csak keveset tudnánk talizni mert engem a szüleim hétköznap nem engednek sehova csak szombaton és bizti hogy 1 hét alatt szakitanánk, mit tegyek?

legalább egy szombaton nem unatkoznál

Mit tegyek? No 1 contra No 2?   

No 1. mit tudom én...

Miért nem tetszik senki?   

menj orvoshoz. valami komoly bajod van

A pasiknak bejöhet egy "félénk" lány?   


ha 150 kilóval, zsíros hajjal párosul, akkor nem

Nekem tetszik egy lány és hát én szeretem de ő engem nem. És hát már kezdtem elveszteni a reményt hogy valaha is megszeret és mostanában észrevettem hogy elkezdett nézni! Nem mindig de vamikor rámnéz! Szeret-e vagy ez most mit jelent?

és hát szerinten nem

Lehet esélyem? Túl félénk lehet?   

anyádéknak lehetett volna nagyobb esélye, hogy egy értelmes gyereket hozzanak össze

Tetszik egy lány és felhivott a lakására? Mit tegyek?   

állj fél lábra, vágd fel az ereid, és közben énekeld, hogy "szerelem utolsóóóó véééériiiig"

- Hál istennek ez nem fog szaporodni...ez még ahhoz is balfasz [Noise]

Milyen a netes társkeresés? Érdemes regisztrálni valamelyik oldalra?   

persze. ajánlom a www.balfaszvagyokcsajozniakarok.hu-t

Mikor van itt az ideje hogy megkérdezzem a lányt h akar -e velem járni?   

ha nem akarsz csalódni, akkor inkább soha se kérdezd meg

Miért félek a srácoktól?   

mert ijesztőek, mikor jönnel feléd a kőbunkóval, hogy fejbeverjenek és behúzzanak a barlangba

Van egy fiú aki tetszik és már meg mondtam neki msn-en de még nem irt vissza ha rosszul reagálja le akkor h tudjam kikerülni a dolgot?

jóóó nagy ívben kerüld ki. talán nem vesz észre...

Ez valami jel? Vagy csak eltúlzom ezt?   

eltúlzod

Van egy srác aki nagyon tetszik és szerintem én is neki, minden jel erre mutat, de nem tudom hogyan közelítsek, hogyan adjam a tudtára h nekem is tetszik. Mit csináljak?

kössél neki pulcsit, és hímezd bele a neved.

Nemsokára nagyon ugy érzem össze fogok jönni egy csajjal és életembe elöször csokolózni fogok. Szájra vagy nyelvvel csókoljak elsőnek?

szájra vagy nyelvvel? miért, ha nyelvvel, akkor hova? lapocka, talp, esetleg haj?!

Azt hallottam, hogy a smarolas jo a fogko vagy a fogszuvasodas ellen. mennyire igaz ez?   

minden kajálás után csókolózni kell, és az segít. menzán a szakácsnénit, vacsinál aput... remélem jók lesznek a fogaid!

Van egy fiú akivel kölcsönösen tetszünk egymásnak, történt egy félreértés köztünk, és ő 19x hívott telón de én kinyomtam mindig, aztán amikor találkoztunk, megmagyarázta a dolgot, és kiderült neki van igaza. Jelentek neki valamit?

biztos nem. 19-szer csak azért hívott mert telefonbetyárkodni akart

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr421144918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása