Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Randi #7

2009.05.25. 11:07

12 éves lány vagyok. Van egy fiú aki nagyon tetszik és ő 14 éves. Szeretném megismerni. Mit tegyek h felfigyeljen rám?

és mit akarsz vele csinálni? együtt fogjátok fésülni a barbid haját, meg együtt veszitek fel anyuka magassarkúját?!

Hogyan mondjam meg egy nálam 2 ével idősebb fiúnak, hogy még nem akarok vele lefeküdni?   

kovácsoltass erényövet... abból biztos rájön

Van egy fiu akinek tetszek es nekem is tetszik de a szuleim tiltanak bennunket a korkulonbseg miatt. Mit tegyek?   

fogadd el, hogy kiskorúak megrontását a törvény bünteti

Van egy lány, 21 éves, én pedig 17. Tetszünk egymásnak ez 100% de akárhányszor felhozom a témát, hogy legyen valami kettőnk között, mindig az a vége, hogy a korkülönbség zavarná. Mit lépjek?

szólj a bátyádnak. talán neki összejön

Aki lesmárol engem az akarhat is tőlem valamit vagy fordítva én ha lesmárolok valakit, akkor gyanús lesz neki, hogy hátha akarok tőle valamit?

neeeeem, dehogy is! tudod a suliban a tanárok és a diákok, meg a munkahelyen a vezérigazgató és a beosztottai is így köszönnek egymásnak. ez csak egy teljesen természetes köszönési módszer.

Miért van az hogy féltékeny vagyok a barátaimra és mindenáron "elhesselem" az összes lányt a közelükből?   

mert te k***a ronda vagy, és nem bírod elviselni, hogy nekik még van esélyük egy normális életre

A tettek, vagy egy "sokmindent eláruló" pillantás többet érnek mint a szavak?   

az a jobb, ha letépi rólad a ruhát, vagy ha megkérdezi, hogy mi lenne haaaa... esetleg... talán... lehetne-e hogy szexeljetek egyet?

Ha az utcán megtetszik valaki, hogy tudassam vele, hogy járni akarok vele?   

egy kurvával járni? az sokba lesz neked

Jártunk 1 hónapot! Nem tudom kiverni a fejemből, csak rá és amit tőle kaptam (szex), arra gondolok. Ha nem látom akkor ugy érzem megörülök! Ez most szerelem? Mit tegyek?

ha a szexre gondolsz, akkor nem szerelem. csak jó volt az ágyban, neked meg hiányod van.

Kapcsolatban az ellentétek vonzzák egymást vagy az egymáshoz hasonlók?   

az egymáshoz hasonlók együttléte sosem szép dolog. lásd homoszexuálisok.

A fiú mint pasi nem tetszik és messze is lakik, bár mindent megkapnék tőle. Járjak én ezzel a fiuval?   

rajtad kívül még legalább a nők fele képes erre egy jó kocsiért, műkörömért, meg fodrászért.

Miért akart féltékennyé tenni egy lány, akivel msn-en beszéltünk?   

azzal, hogy "van barátom", nem féltékennyé akart tenni, hanem lekoptatni

Beleszerettem a legjobb barátomba aki a volt pasim haverja! De a fiú meg a barátnőm bejönnek egymásnak, csak a csajnak van pasija. Elmondtam a fiúnak hogy többet érzek barátságnál de ő a barátnőmet szereti. Most mit tegyek?

ti aztán jó belterjesek vagytok! nem egy kis faluban laksz véletlenül?

Nagyon ciki ha egy nő kezdeményez és megcsókol egy pasit?   

készülj fel... holnap a pletykák miatt már ribanc leszel!

Ha egy pasi bámulja a mellem miközbe beszélünk vagy csak stikába nehogy észrevegyem akkor az jelentheti azt hogy fél sikerem van nála?

a melleidnek van sikere. de annak nem csak fél sikere.

Szexen alapuló "kapcsolatom" van, én többet szeretnék tőle, és van hogy a fiút zavarja, ha mással lát (pl beszélgetni). Többet érezhet irántam vajon?

csak nem szeretne elkapni vmi jó fincsi kis nemi betegséget.

Honnan tudhatom, hogy szerelmes e belém (vagy tetszek e) a kiszemelt fiúmnak, mik azok a jelek, amiből egyértelműen lehet következtetni?

meglebegteti előtted az óvszert... akkor tuti tetszel neki...

Volt egy jobb képem sapkában és jól néztem ki, viszont félek, hogy anélkül nem tetszek neki mi legyen? Eddig csak a haverjaival találkoztam vele msn-en beszéltünk. Mi lesz ha máshogy nem tetszek neki?

honnan jöttél te? száusz parkból, hogy csak sapkában nézel ki jól?

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr461142269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monyke 2009.09.08. 20:06:59

tetszenek a a válaszok a hüje kérdésekre,nekem is van egy kérdésem:D volt egy hosszabb kapcsolatom,elhagytam,letelt már fél év és még enm szállt le rólam,mia legpraktikusab megoldás?h kopjon????

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2009.09.11. 22:24:31

@monyke: mond neki, hogy le akarsz vele feküdni még egyszer. ott kerüljön elő a faszkorbács meg az anál intrúder... esetleg döngölőbéka is... aztán adj neki... többet sztem nem fog zaklatni ;)
süti beállítások módosítása