Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex #4

2009.05.16. 15:06

Ha nem létesítünk szexuális kapcsolatot a barátommal, maradhatok terhes?

Persze, de akkor te is bekerülsz a bibliába...

Mért van az, hogy picit véreztem, amikor megujjaztam magam (pedig óvatos voltam)?

A 10 centis műköröm nem vibrátor!

Hol a legjobb a pasinak, ha orálisan kényeztetem? Mit tegyek, hogy a legjobb legyen?

Konyhában. Főzz valami finomat!!!

Mekkorára nőhet meg maximum egy pénisz?

57cm a legnagyobb... remélem megnő neked akkorára, mert amikor feláll elájulsz és nem szaporodsz.

Ha lefeküdtem a barátommal, és védekeztünk is akkor lehetek terhes?

Persze, csak ne mond el neki, hogy mással is csináltad.

Mire vágyhat a férfi, ha mindig a partnere kezdeményezésére vár?

Szerinted?

Milyen tömegnövelő az, amitől nőhet az ember pénisze?

Féltégla, a végére kötve...

16 éves vagyok és súlyzózni járok edzőterembe. Igaz, hogy ezért le fog állni a péniszemnek a növekedése?

Ha ráejted a súlyzót, tuti...

A barátnőmnek nincs orgazmusa, hogyan tudom a csúcsra juttatni?

A mocsok...nem elég neki 20 másodperc?

16 éves vagyok, és a péniszem merevedés állapotban max. 13 cm. Nőhet még?

LoL

Ha a menstruációm utáni 4. napon lefeküdtem a barátommal és nem védekeztünk, akkor lehetek terhes?

Baszki, szerinted mire való a védekezés? Istenem, és ez még szaporodni fog...

Nekem június 4-én jött meg és 8-ig tartott a menstruációm. Lefeküdtem a barátommal 12-én és nem védekeztünk. Lehetek terhes?

No comment... Lásd feljebb... Ja, ha gólyát látsz, lőjj!

A nők érzik a bordázott óvszer bordáit aktus közben?

Persze, meg is tudják számolni

Miért csökken a szex mennyisége idővel a párkapcsolatokban?

Mert 60 évesen már nem áll fel újra 5 perc alatt...

A maszturbáció okozhat bajt?

Sajtreszelő vs. Rúdmixer... Majd ha rádnyit anyád megtudod

Normális, ha nő létemre csupán párom egy ölelésétől is túlzott (zavaró mennyiségű) nedvesedést tapasztalok magamon?

- Magad alá csinálsz??? (Noise)

- Szex közben elég kellemetlen lehet, ha azt érzed, hogy alád döntöttek egy vödör taknyot (Angel)

Együtt voltam egy nővel, mégsem volt orgazmusom. Ez miért lehet?

Mert buzi vagy...

Hogyan érhető el, hogy egy pasi minél tovább bírja a szexet? Van erre valami módszer?

Van. Felállítod neki, majd 2 kábelkötegelővel elkötöd neki a tövénél. Levágod. Amig rajta van a kábelszorító, addig állni fog és a csávó sem vérzik el.

Miért áll fel a hímvesszőm minden reggel?

Körülnéz.

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr21125080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása