Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex #99

2011.02.16. 19:03

Jobb az illatosított tampon a normálnál?

Nem értem, hogy miért lenne jobb. Nem értem, hogy az illat mennyiben járul hozzá ahhoz, hogy a tampon ellássa a funkcióját. Hiába volt parfüm illata mielőtt feldugtad magadnak, miután kivetted ugyanolyan undorító lesz, főleg ha vagy olyan diszkrét és kulturált, hogy egy nyilvános WC-ben egy laza mozdulattal beküldöd a WC csésze mögé, hogy zavartalanul rohadjon és bűzölögjön, míg egy megkeseredett takarítónő arra nem téved. Sőt akkor sem számít, ha barátnőiddel csapkodjátok vele arcon egymást, vagy a kutyád szopogatja le róla a cafrangokat. Kurvára mindegy, hogy illatos vagy nem, a végén már vajmi keveset számít majd.

Lányok ti meg szoktátok nyalni a fiúk heregolyóját? Vagy szopogatjátok?

Csak a zacsiját. Ha kivenném a heréjét az elméletileg fájna neki.

Normális, hogy a péniszemen 2 lyuk van?

Ülj le. Kapcsold be a gépet és lépj fel az internetre. Írd be a Google-ba a pénisz szót. Ezután nézz mélyen magadba, majd a nadrágodba. Gondolkozz el. És halj éhen. Nóóórmáális szerinted?

A sunimból valami furcsa húscafat lóg, de nem olyan hosszú, kb 2cm lehet. Ez valami betegség? Menjek orvoshoz?

Ez a töppedt ikerszerkóma jellegzetes esete. Az a húscafat a sziámi ikertestvéred csökevénye, ami nem tudott kifejlődni anyátok méhében és most kiakar törni a fénybe.

Igaz, ha valaki elveszíti a szüzességét akkor leáll a fejlődése is?

Nálad ez szüzességtől független…

Fontos! A barátom megujjazott, rajta volt a boxer meg előtte gatya is. Én meztelen voltam de váladék -nem sperma vagy nemtudom- ment a gatyájára. Aztán magára húzott. Lehetek terhes?

Persze, minél kevesebb az intelligenciahányados, annál nagyobb a lehetetlenből lehetséges terhesség lehetőségfaktora, lsd. Pl: cigányok vagy te…

Leszbikusok is élvezik a szexet? Nem rossz nekik h nem pénisz van bennük?

Nem élvezik, kényszerből csinálják, mert különben minden nap, amikor nem szexelnek Isten megöl egy kiscicát.

Meztelen volt a tesóm és kívántam. Ez beteges?

Ez olyan megható. Ennél már csak akkor lehetne szebb, ha ő is fiú lenne. Nincs ebben semmi beteges. Ááá dehogy.

Hova kell bedugni a csaj nak ugy értem látszik a 3 lyuka ahova dugni kell mert szűz vagyok és mostanába szükségem lenne erre? Meg hogy könnyen be lehet dugni a csajnak?

Húgycsőbe légy oly kedves. De vigyázz, nehogy gondolkodj, mert terhesek lesztek mind a ketten! Betenni meg relatíve nehéz. Fizetned kell a vacsit, taxit, kedveseket kell mondanod és még a száját is be kell fognod, amikor üvölt a fájdalomtól.

A férfiaknál hány éves kortól lehet visszahúzni a hímvessző végét?

Nem lehet visszahúzni. A fölösleget le kell vágni.

Ha a nők kihalnának a földön és csak a férfiak maradnának, a férfiak melegek lennének?

Én felgyújtanám magam, hogy még a hullámmal se dughassanak. Mondjuk én nő vagyok. De majd a srácok megmondják a tutit.

Hermafroditával akarok szexelni. Hol találok ilyet?

Adjál fel egy hirdetést: "Testi kontaktushoz keresek farkaslányt. Egy test, két lélek jeligére."

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr762666100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása