Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Randi #15

2009.07.16. 15:03

Az elso szerelmerol lenne szo,3 evig tartott a kapcsolatunk de elkoltoztunk a szuleimmel 40 km es szakitottunk, en mindjart 16 eves vagyok o meg mindjart 18 ez elott 2 eve szakitottunk . Kivancsi vagyok miert csinalja ezt?

mit miért csinál? miért lesz 18 éves?

Miért van az, hogy akit én szeretnék magamnak, ő engem nem és aki engem szeretne, azt én nem?   

ez az élet rendje. tudod, a másik nem olyan, mint a wc. vagy foglalt, vagy le van szarva

Van egy joo csaj a buszon szivesen dumálnék vele, mit mondjak neki?   

"faszák ezek a kátyúk pesten, mi? képzeld, ha hátra ülök a csuklós buszon, nem tudok levegőt venni"  el lesz varázsolva

Hogy kell cmacizni?   

azt nem tudom. a cmacizás még egy ismeretlen szó előttem

Ha egy fiu azt mondja h tetszem neki, de nem akar velem összejönni, csupán azért mer osztálytársa vagyok. Akkor az csak egy hülye kifogás, vagy?

vagy? lehet hogy igazat mond?

Mért van az h az ugyan olyan testalkatú sőt még a kövérebb ismerőseimnek is van pasija csak nekem nincs?   

mert dagadtak és értelmesek, te meg vékony vagy és ostoba

Biztosan nincs íze a csóknak?

de van. fehér emberrel eper ízű, afroamerikaival csoki ízű, kínaival rizs izű, romával meg kormos hegedűvonó ízű

Hogyan lehet koncerteken, fesztiválokon ismerkedni? Mit kell mondani a lánynak, ha megszólítom?   


nééézd már Peti! neki van még söre. vegyük má' el tőle!!

A fiúknak nagyon fontos hogy a lány nádszál vékony legyen?   

szerintem inkább a nőknek fontos, hiszen a reklámokat nézve sóhajtozva mondogatják, hogy "de szeretnék én is ilyen vékony lenni". közben meg a nádszálvékony modell pasija küzd már évek óta, hogy ne legyen anorexiás a barátnője. nem jó ez így...

Én kezdeményezzek, vagy várjam meg, amíg ő jön oda hozzám?   

kezdeményezz te, és akkor elkerüljük azt, hogy 80 évesként totyogj még le a térre várni a csajt

A csajoknak bejönnek a "macisabb" testalkatú fiúk?   

nincs vele sztem nagy baj. feltéve, ha azért a macis nem a 150 kilót jelenti, nem olyan szőrős mint egy megtermett grizzly, és nincs a fejére szorulva egy mézes köcsög.

Minél kihívóbb egy csaj annál vonzóbb?   

minél kihívóbb egy csaj, annál inkább meg akarják d**ni

Mit akkar Tőlem? Csak le akkar fektetni?   

miért nem írod 3 k-val az "akart"? úgy még jobban nézne ki

Nagyon zavarja a pasikat, ha van par szal szor a mellemen?   

csubakka kérem menjen vissza a starwars.hu-ra!

Ha kb 2 centivel alacsonyabb a pasi az nagyon feltuno?   

ha megskalpolod magad, hogy egyforma magasak legyetek az feltűnőbb

Van egy srac, aki tetszik nagyon, de o 15 lesz es en 16 leszek (lany vagyok), az baj ha a fiu kisebb?   

már megint jönnek a fogalomzavarosok. az évet nem a méretezésre használják, a kiló meg nem időegység. neeem, a centivel meg nem azt mérjük, hány sört tud meginni

Hogy lehet srácokkal ismerkedni? Azaz, hogy tudnék megszólítani 1 srácot aki teccik, akit nem ismerek?


"szia! megyünk a didibárba?" tuti együtt töltitek az estét

Hogyan csókoljam meg a száját? Mivel tudnám kényeztetni a barátnőmet?   

miért eddig mit csókoltál? a fülét vagy a haját nyálaztad össze?

Hogyan és milyen csajokkal érdemes randizni a főiskolán?   

lehetőleg olyannal, akinek nincs pasija. különben csúúúnyán jön a mercivel 5 szekrény és szétveri a fejed

Szuz vagyok es nincs baratom 16 eves (lany) hogy csabitsam el a fiukat hogy kapjak en is egy pait magamnak?   

hogy kapjak én is egy pasit magamnak... mint ha egy kislány ülne a mikulás ölében, hogy kapjak én is egy hintalovat magamnak. hülye...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr201249464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása