Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Randi #6

2009.05.22. 23:24

Nemrég váltottam nőgyógyászt és ugy érzem vonzodom hozzá szexuálisan! Nagyon közvetlen velem de nem tudom hogy azert mert én is bejövök neki vagy mert ilyen tipus minden paciensével! Milyen modszerrel tudnám megtudni hogy ő hogy érez irántam?

nehéz kérdés... azt nem mondhatom, hogy tedd szét a lábaid, és meglátod a reakcióját...

Ha egy nő hagyja magát "agyonbókolni", akkor mi játszódik le a fejében?          

végre egy pasi, aki rám is annyira figyel, mint a focira, kocsikra, vagy a számítógépes játékokra!

Van egy 16 éves lány, aki azt mondja nekem, hogy nem akar tőlem semmit de mégis mindig "véletlenül" összefutunk. Van ennyi véletlen?

nem lehet, hogy ő az osztálytársad? mert akkor, de lehet ennyi véletlen

A féltékenység a szerelem, vagy a tetszés jele? (esetleg mind2)

ha eljutottunk oda, hogy „amikor én elfordultam, te biztos a legjobb barátnőmmel kevertél, és nem értem, hogy lehetsz ekkora szemét állat!!!!”, akkor már egyikhez sincs köze, csak a teljes idiotizmushoz 

A világ legjobb pasijánál jobb a világ legeslegjobb pasija? Mert ha igen, akkor miért mondjuk az előzőre, hogy a világ legjobb pasija?

ha erre válaszolnák jönne a következő kérdés, hogy „és akkor mi van a világ legeslegeslegeslegjobb pasijával”?

Mi az a belső tulajdonság, ami megfogja a pasikat egy nőben?

nimfománia

Megismertem egy srácot chaten és szexre vágyunk mind a ketten. Amúgy jókat dumálunk. Megyek hozzájuk. Lefeküdjek vele?   

igen, és kérlek ne védekezzetek, hogy a blog írói válaszolhassanak a „nem védekeztünk, lehetek, mi történhet ilyenkor?” című kérdésre

A srácoknak mennyire fontos a női mell? Tényleg sokat számit a mérete? Amugy meddig nő az ember melle? És az igaz hogy ha maszírozzuk, akkor is nőhet?

  1. nagyon
  2. igen
  3. attól függ. nagy Ő anikónak szerintem élete végéig fog, egészen addig, amíg hanyatt fekve magasabb nem lesz, mint a himalája
  4. peeersze. főleg ha a plasztikai sebész masszírozgatja bele azt a 10 kiló szilikont

Ha először találkozok egy pasival és kb. fél óra mulva már a combom simogatja, második találkozásnál meg már a felsőm alatt nyúlkál, akkor arra megy ki a játék hogy a bizalmamba férkőzzön és megfektessen?

szó nincs a bizalomról. csak szimplán le akar fektetni.

Van egy lány aki megkeresett, hogy járok-e vele, de páran azt mondják, hogy csak szivat.

ez így megy a mai tizenéveseknél??? helló, anna vagyok, járjunk.

Lány vagyok, tetszik egy fiú a suliban (én 6., ő 8. -ba jár) hogyan tudnám névtelenül, észrevétlenül (úgy hogy ne tudja biztosra sőt ne is sejtse) tudatni vele az érzéseimet?

azért akarod tudatni vele az érzéseidet, hogy ne is sejtse? de hülye vagy te...

Egy kollégám szeretkezni szeretne velem és tudja hogy még nem voltam pasival! Akarom mert helyes, de félek milyen lenne utánna a viszonyunk. Mert amúgy semmit nem akar "csak" tanítani. Mit tegyek?

jaj, de rendes egy ember!!! irigyellek, hogy vannak ilyen kedves férfikollégáid, akik csak tiszta jószándékból akarnak megfektetni!

Bejönnek azok a nők a férfiaknak akik közepesen erős testalkatúak, de nem izmosak?

annyira, mint a tökfőzelék. van aki szereti, de a többség nincs oda érte

Az idősebb pasikat hogy lehet a legkönnyebben elcsábitani?

első körben vegyél egy doboz viagrát

Nagyon csúnya vagyok, hogyan pasizzak be?

szexshop, vibrátor. ez a max, amire számíthatsz

 

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr521138435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása