Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Randi #34

2010.03.13. 14:50

Ha tetszik egy srác, de nem mered megmondani neki az igazat, mit kell tenni?   

telesírni a vánkosod esténként

Szerelem vagy baratsag?   


kivel mi

Lányok, nagyon zavaró, ha a fiú arca picit heges?   

fredi krűger nem az ideálom

Járnátok külföldi pasival (pl egy angolul beszélővel), aki jóképű és ráadásul kedves is?   

tehát egy angol pasas meg akar dugni. nevezzük már nevén a dolgokat...

Hogy szólítsam meg, mit mondjak annak a buszsofőrnek aki bejön?  
 

"egy diákot tatabányáig"

LÁNYOK! Eljönnétek velem randizni? 15/F   

én biztos nem. kinőttem már a dzsájdzsózából

Nem vagyok bátor a fiúkkal szemben, mit csináljak?   

állj nekik háttal

Mit tegyek, ha úgymond régi módi vagyok?   

változz meg

Hogy lehetek érdekes jelenség egy lány számára?   


mondjuk ha a sötétben világítana a farkad az elég érdekes lenne =D

Szerintetek mit érez irántam?   

hányingert?

Mivel tudok egy olyan lányt, aki szerelmes belém a legjobban felidegesíteni?   

összejössz a barátnőjével. bár ehhez a barátnőnek is elég gerinctelennek kell lenni...

Hallottam, hogy főiskolás lányok támogatásért cserébe "barátnők" lesznek. Van-e valakinek tapasztalata ez ügyben?   

én max akkor a diákhitel központnak a barátnője lettem

Egy pasinak nem kellemetlen ha a párja erotikus munkákból él? (gogo, sztiptíz és hasonlók)   

amikor elhangzik a "neeee akarj megdugni, elegem van mára a munkából", akkor biztos kellemetlen

Mit tegyek hogy komolyan gondolja? (lennt bőv. ) Írjatok   


falnak megyek ettől a komolyan gondolós dologtól. attól, ha előadom, hogy "de akkor most ugye mi járunk és majd ugye elveszel feleségül", még nem történik semmi. sztem vagy kialakul a dolog, vagy nem...

Lányok, kizáró ok, ha teljesen más a fiú beállítottsága, ízlése?   

az ízlés még nem gond, a beállítottság igen. egy kapcsolat szerintem nem azon múlik, hogy eljön-e velem alvin koncertre, hanem hogy alapvetően hasonlóan látjuk-e a világot

Lányok nektek miért anyira nagybaj hoy ha egy férfi nem olyan bátran lép fel elsőre?


az első alkalom még annyira nem is gáááz. de a hosszú távú töketlenkedéstől tobzódó agyfaszt kap az ember

Hölgyeim! Attól, mert szőke srác vagyok, még randiznátok velem?


ehhez csak egy versikét tudok idézni:
"legolas egy undorító, nyálas szőke herceg,
rábaszom a tábortűzre, s hallgatom, hogy serceg."

Egy csaj mondta nekem hogy az egyik első dolog amit megnéz egy férfi az a füle. Ez igaz?

téged nagyon átbasztak barátom...

Milyen pasinak való a ronda kövér nő?

a ronda kövér pasinak

Most én akkor ostoba vagyok?


eléggé

Miért kell a férfinak udvarolni a nőknek?


mert pl kurva hülyén nézne ki, ha én vinnék virágot...

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr621836737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lycsebatyo 2010.03.13. 18:35:19

Hölgyeim! Attól, mert szőke srác vagyok, még randiznátok velem?

ehhez csak egy versikét tudok idézni:
"legolas egy undorító, nyálas szőke herceg,
rábaszom a tábortűzre, s hallgatom, hogy serceg."

Kovbojok 4ever :D

Kullancs1983 2010.03.13. 19:36:06

Mit tegyek, ha úgymond régi módi vagyok?

-Asszonynak hallgass a neve, meg ilyenek? Legy ra buszke!! :D

Egy pasinak nem kellemetlen ha a párja erotikus munkákból él? (gogo, sztiptíz és hasonlók)

-Egy kis reszlet egy cyberpunk novellabol (vagy mibol):

Miután a várt összeomlásom elmaradt, kénytelen voltam értetlen arcukkal közölni, hogy tisztában vagyok vele, hogy leggyakoribb partnerem luxuskurva. És lesznek szívesek átlátni annak a jelentőségét, hogy velem nem pénzért csinálja. Ez is csak munka. Shi is gyakran találkozik testnedvekkel orvos létére. Bérgyilkosként üzemelő Whale barátunk úgyszintén.

Azert megneznem mit szolna a fiuka mikor elete noje hazaallit a munkabol tetotol talpig "testnedvekkel" boritva..;)

Miért kell a férfinak udvarolni a nőknek?

-Nem kell. Csak lehet.

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2010.03.15. 18:31:57

Hölgyeim! Attól, mert szőke srác vagyok, még randiznátok velem?

ehhez csak egy versikét tudok idézni:
"legolas egy undorító, nyálas szőke herceg,
rábaszom a tábortűzre, s hallgatom, hogy serceg."

még jó hogy hallgatok kovbojokat :D

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2010.03.15. 18:34:42

@Kullancs1983: "Mit tegyek, ha úgymond régi módi vagyok?

-Asszonynak hallgass a neve, meg ilyenek? Legy ra buszke!! :D"

Kedves Kullancs! Még egy hasonló hozzászólás, és sarokba ültetlek, hogy gondolkozz el anyádon... (Lárpúrlár)

Kullancs1983 2010.03.19. 19:00:12

@[Noise]: Gondolkozni meg csak-csak, de remelem annyival be is ered..;)

Kullancs1983 2010.05.23. 01:44:25

@[Noise]: asszem. Egyebkent nincs netem egy darabig, ugyhogy nem merulhetek bele a vitaba, de elarulom hogy a BL-donto szunwetet is himsoviniszta nezeteim nepszerusegevel toltottem..:)
süti beállítások módosítása