Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Randi #18

2009.08.31. 13:38

Szerintetek hülye ötlet ez a "randi"?   

a másik fél részéről biztos

Megmondjam neki hogy belezúgtam?   

mondd. mindenkinek kell az életben pár pofára esés

Hol találok goth/rocker lányokat?   

esetleg rock koncerteken? gondolom ez még eddig nem jutott eszedbe

21-24éves Csajok! :Milyen randit szerettek? Hogyan lehet nektek egy REMEK randit öszehozni?   

figyi, ez nem olyan bonyolult ám. egy jól megszervezett vacsi lehet egy nő legszebb randija. és neeeem, nem a Mekdonláldzban

Fiúk! Ha Ti msn-eztek 1 lánnyal, akkor mit szerettek jobban?   

nem vagyok fiú, de sztem biztos azt, ha válaszol is a lány

Van még itt olyan lány?   

olyan? olyan nincs

Randi vagy nem? :O    

kösz nem. foglalt vagyok

Lányok! :hogyan viszonyulnátok ehhez?   

én kérlek ezt teljes szívből elítélem... belehalnál egy kicsit több infóba?

Hogy kezdjem a beszélgetést az első randin?   

ismét egy hülye. kezd úgy: "Szia!"

Mit tegyek? Belém van zúgva.   

örülj neki, hogy létezik még ilyen ember

A fiatalabb lányoknak bejönnek a macis alkatú és hasonló korú fiúk?   

se fiatalnak, se idősnek

Milyen kérdést tegyek fel neki?   

"nálam vagy nálad?" biztos el lesz varázsolva a kedvességeden

Hogyan és hol mondanátok el?  
 

azt hogy nem vagy már szűz? sztem ezt el is várják egy 35 éves pasitól, szóval inkább hallgass

Szerintetek még van remény?   


a lepényhal először, a reményhal meg utoljára

Az anyám tönkretesz! Mit tegyek?

vidd át a szomszédhoz a tönköt. oda már csak nem vonszol át anyád, hogy rátegyen

Hol lehet találni normális, nem állandóan bulizós, aranyos, kedves lányt, aki szeret DVD-zni, és akit nem zavar ha van a fiúnak egy kis "betegsége" (allergia)? Diszkót mellőzzük 17/F

őőőőőő. kis allergia. ez azt jelenti, hogy taknyod-nyálad folyik egybe folyamatosan? nah mert úgy nehéz lesz a dolog

Az normális dolog, hogy a pasiddal/csajoddal akivel kb 1 hete vagytok együtt, elmész a párod szüleivel nyaralni kb 200 km-re?   

és a pasidat / csajodat otthonhagyod? úgy elég cink

Felek a lanyoktol es mindig elpirulok elottuk?   


ezt nekem kellene tudnom?

Miért félek odamenni egy lányhoz?   


mert egy gyáva lúúúúzer vagy

De most komolyan merre lehet találni a szép aranyos, s legföképpen normális lányokat? F25   

lehet. csak te nem fogsz

Mi lehet a baj velem? :S.  
 

az, hogy létezel

Székesfehérváron hol van romantikus hely?   


két helyet is tudok. az egyik a Stefi, a másik a Gondűző. sok-sok ember szokott ott összejöni =)

Mit csináljak, hogy ne utasítson el? 25/f   


ne kérdezd meg, hogy akar-e veled járni

Nem tudok változtatni a baráti körömön! Mit tanácsoltok?   


költözz

Az természetes mikor a csókra gondolok végig fut rajtam a hideg?  
 

kivel csókolóztál eddig, hogy a hideg futkos rajtad? vámpírral?

Baj ha valaki szexista?   


nekem nem

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr1001350681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reaper93 2009.09.22. 13:47:20

hahhhaaaaa :D stefi 1 nagy hely :D:D
süti beállítások módosítása