Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex #97

2011.01.13. 15:56

Lassan jubilálunk...

 

A barátnőmmel mindennap találkozunk. De mindennap dugni akar szóval csináljuk is. és a végén miután análian is betettem tövig bekapja a farkamat és bele élveztet a szájába. Kicsit még harapgálja is a péniszemetEz szerintetek normális?

Szerintem az semmiképpen, hogy ezek után te még kérdőre vonod. Szeret veled kefélni...már ez is baj? van rá egy 100asom, hogy emó vagy baszki... menj a vidámparkba sírni...

Szoktad használni a "megszakitásos" védekezést?

Igen. Amikor már majdnem elmegyek, kifutok és lebaszom a kismegszakítót. Így lassan találok vissza, s addigra újra lehet folytatni az egészet.

Ki mit ért az önkielégítés alatt?

Önkielégítés ugye, mikor magaddal játszol. Nekem van egy GI-Joe babám, amire ráragasztottam egy igazolványképem, és azt játszom hogy én vagyok a rézfaszú jeti és megbaszok mindent ami szőrösebb nálam. Ergo leülök egy sarokba és nézem ahogy rojtosra keféli a szőnyeget :(

Ki szoktátok nyalni a párotok posiját előjáték alatt? Kívánatosnak tartjátok ezt a dolgot?

1. no comment. túl személyes kérdés... amúgymeg nefürgyéle... 2. nem akarom, hogy valaki az ánuszrózsám nyalogassa...

Hogyan tudnám levetkőzni azt a gátlásomat, hogy a barátom előtt merjek lámpafénynél, ne csak takaró alatt meztelenül?

Seduxen + sör...

Fáj a szex már 12 centinél?

Igen. Főleg a rekeszizom tájékán a röhögéstől...

A barátnőm nem akar világosban sexelni, ha mégis világosban sexelünk akkor is csak takaró alatt hajlandó.

Hopsz, figyu tesó, meg van a barátnőd ;) 2 kérdéssel előrébb

Csajok! Ti hol, mikor, és milyen gyakran szoktatok maszturbálni?

Csajok, kérdés adott...de szerintem ők nem GI-Joe -val csinálják...

Ha karóba lenne húzva a csaj, akkor hova lehetne bedugni?

Azt a rohadt kurva eget... Karóbahúzva te meg még felfűznéd? Te mennyire hülye vagy... Még a végén szálka megy a farkadba...

Lányok! Akik gyantáztatjátok odalenn! Hogy bírjátok a fájdalmat vagy nem is fáj?

Nem fáj. De képzeld el...segítek... lágy meleg gyanta, finoman felkenik. Ez jó érzés, már mocorog a cerka mi?! fogják, finoman ráterítik a kis lapocskát, enyhén rányomkodják...mikor már érzed, hogy fasza lesz, IRDATLANUL LETÉPIK A GOLYÓIDAT A TÉRDEDIG BAZDMEG... jó hogy fáj...

Szakítanátok egy olyan fiúval aki nem tud eljuttatni a csúcsra pedig akar de több éve nem sikerül? (elötte igen)

Hallod, nem hogy szakítanék e...össze sem jönnék... fiúval? én...kizárt... amúgymeg több éve nem élvezted vele a szexet?! gondolkodjmár...

Lesz valaha orgazmusom? Leszek valaha IGAZI NŐ?

Nemlesz. Nem leszel Petike, soha nem leszel...

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr992581371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kullancs1983 2011.01.17. 22:29:33

Kezdem kicsit kellemetlennek érezni, hogy mindent én firkálok össze, de muszáj, mert még azt hiszitek hogy senki sem olvas benneteket..:P

A barátnőmmel mindennap találkozunk. De mindennap dugni akar szóval csináljuk is. és a végén miután análian is betettem tövig bekapja a farkamat és bele élveztet a szájába. Kicsit még harapgálja is a péniszemetEz szerintetek normális?
-Szerintem nem, de örülj neki. Csak csókolózni ne karjon utána!

Ki szoktátok nyalni a párotok posiját előjáték alatt? Kívánatosnak tartjátok ezt a dolgot?
-Egészen biztos hogy azt kell nyalogatni? Vagy egy "olyan" kérdezte?

Lesz valaha orgazmusom? Leszek valaha IGAZI NŐ?
Nemlesz. Nem leszel Petike, soha nem leszel...
-Ehhez nincs is mit hozzáfűzni..:D

Na, mára ennyit, várjuk a következő művet! ;)

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2011.01.18. 00:09:10

:D@Kullancs1983: végre sikerült elérni, hogy volt olyan válasz, amire nem tudtál mit írni :D ez most jól esik :D
ha időm, kedvem engedi, lesz új. úgyfest egyedül maradok mégis...azonban egy-egy vendég néha megszólal...

Kullancs1983 2011.01.18. 14:17:11

@[Noise]: Egy rakás olyan van amire nem tudok mit írni. Ezért is vagyok kommentelő, és nem szerző..:P
Az újat meg várjuk (bereklámoztam egy kicsit a blogot a cimboráknál is, de ők read only módban vannak, meg szerintem nem csak ők).

Kullancs1983 2011.01.18. 21:00:42

@[Noise]: Olvassák, megnyugodhatsz..;)
süti beállítások módosítása