Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex #95

2010.12.08. 19:51

Sziasztok!

Elnézést, amiért csak most jelentkezem először önálló poszttal, még jó, hogy ami késik nem múlik.

Bevezetésnek bemutatkoznék:

PrincessConsuela vagyok, érdekelnek a pöttyöslabdák és mások levágott lábkörmét gyűjtöm. 12 éve nem nézek tévét, mert azon keresztül hat ránk az ördög. Hiszem, hogy halál után az idegenek elviszik a lelkem majd a Siriusra, ahol kertes házban fogok lakni megközelítőleg 1000 évig, és a már említett idegenek teleportáltak forgószél formájában Budapestről a kisállomásra. Pontos megnevezésem: Csillagharcos.

Röviden ennyi és most jöjjön a lényeg:

Férfiak amikor nőni kezdett a péniszetek minden nap nőtt valamennyit? Vagy éjszaka alatt tud nőni centiket?

Minden éjszaka nő 1 centit 3 éven keresztül.

Női nyelven a "nem tudom" mindig nemet jelent?

Nem tudom...:P

Szerelemes vagyok a lányomba. Mit tegyek?

Szerintem kösd fel magad.

Megvágtam a gátam intim borotválás közben. Mit tegyek, hogy ne fertőződjön el és gyorsabban gyógyuljon?

Másodvéleményt kértem anyámtól, úgyis arról panaszkodik, hogy nem beszélgetünk eleget. Az istenért sem tudtam kimagyarázni, hogy az az idióta nem én voltam, de segítőkész volt. Azt tanácsolta: "Sózza be."

Kimutatja a vérvétel ha meleg vagyok?

Ki. Meg azt is ha késve fizetted be a villanyszámlád, összevesztél anyáddal és hogy egy autista vagy.

Jó pont egy lánynál ha az 1. randin ha, gátlások nélkül megmondom neki hogy megduglak?

Jó, de csak akkor ha hozzáteszed, hogy "...megbaszom anyádat is!"

A puncimnak fokhagymás, hagymás illata van. Mindig érzem az ujjamon, de ez természetes vagy nekem van bajom?

Milyen gyakran veszel ujjal szagmintát napközben? :D De rá se ránts! Legalább elijeszted a vámpírokat.

u.i.: Mindenféleképpen van valami bajod, de az főképp mentális eredetű lehet és erős a gyanum, hogy gyógyíthatatlan.

A barátom kinyalt és utána csókolóztunk és olyan punci ízű volt a szája vagy nem tudom. Vajon mitől?

Na szerinted mitől volt punci íze a bikád pofájának te félkegyelmű? :D

Van-e ojan tabletta amitol elvetlek?

Engem aztán elvethetsz, de kikelni nem fogok!:D

Férfiként mivel izgathatnám a prosztatámat? Valami olyan kéne amit otthon megtalálok.

Én egy kád vízre és egy földeletlen vezetékre gondoltam. Felvillanyozó élményben lehet részed...

Mikor van peteérés?

Minden hónap első keddjén kivéve, ha munkaszüneti napra esik, mert akkor az azt követő első munkanapon. De a Hold állása és az aktuális jegybanki alapkamat változásai nagymértékben befolyásolhatják.

Milyen tünetek jelentkezhetnek maszturbálás hiányakor?

Látászavarok, vakbélgyulladás, hányás, alvadt vér a székletben, hajhullás, halucináció, sárgaság, búskomorság, ideg általi megbaszás, teherbeesés majd hirtelen halál. Lefolyási idő: kb. 1,5 óra szobahőmérsékleten.

A csikló nem az amivel pisilünk?

Nem, azzal kakikálunk butuska.

Első randinak jó ha elmegyünk a Tescoba?

Az Auchannak jobb a hangulata, én azt ajánlanám. :D

Mibe dugjam a f.szom?

Kipufogócsőbe, húsdarálóba, vadászpuskába esetleg a konnektorba. Ha ezek nem válnak be, alternatívaként ajánlanám egy ellenkező nemű partner megfelelő testnyílásait, mondjuk a legősibb foglakozást űző édesanyádéit.

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr632502800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2010.12.08. 21:01:05

Nemtom, lehet hogy az én ízlésem van teljesen kificamodva már ennyi post után, de nekem tetszett. Nektek?

Kullancs1983 2010.12.09. 00:40:04

@[Noise]: Bátorítom az ifjúságot (meg téged se akarlak letörni) úgyhogy elmegy. De egy kicsit túl nőies, nem? Most függetlenül attól hogy tényleg nő írta..:)

-Jó pont egy lánynál ha az 1. randin ha, gátlások nélkül megmondom neki hogy megduglak?
Nemrégiben az egyik haver hozott egy bálnát a bulira. (Ő ezt szereti, na.) A másik gyerek (vagy ő is ezt szereti, vagy csak nagyon ki volt éhezve, nemtom, amúgy meg ő azért nem haver) azt találta neki mondani hogy megbaszná mint egy kutyát. Az a nőnemű bálna azért örült...

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2010.12.09. 09:26:02

@Kullancs1983: Első postnak szerintem jó... :P és az nem baj, hogy nőies... csajból van vaze :D

PrincessConsuela 2010.12.09. 10:32:34

@Kullancs1983: hmmm hogy volt az a női szemszöges duma? :)

Kullancs1983 2010.12.09. 13:43:37

@PrincessConsuela: A női szemszög és a nőies megfogalmazás nem ugyanaz. Ez valahogy olyan... nőies. Ja, és minek neked mások lábujjkörme?

@[Noise]: Ez már a második, nem? :P Amúgy nem az a baj hogy nőből van, hanem hogy olyan... nőies. Nem tudok rá mit mondani, na. Talán csak a brutalitást keveslem?

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2010.12.09. 13:46:06

@Kullancs1983: nem a brutalitásról kell, hogy szóljon a blog. pont ezért tetszik... finom és nőies, mégis besírtam...
pl. "Női nyelven a "nem tudom" mindig nemet jelent?

Nem tudom...:P"

PrincessConsuela 2010.12.09. 13:58:46

@Kullancs1983: nagy biznisz van a lábujjkörmökben csak kevesen ismerik el.
Sajnos a nőies megfogalmazással nem tudok mit csinálni. én így beszélek, így is fogalmazok. nem lenne értelme másképp írnom, mert akkor meg az lenne a baj, hogy erőltetett. Sajnálom h nem tetszett...

Kullancs1983 2010.12.09. 15:17:34

@[Noise]: "Tudod mit jelent az hogy nem?
-Egy nő szájából többnyire azt hogy igen."
A Káosz sárkányai..:D

Amúgy nem azt mondtam hogy rossz, hanem hogy olyan fura. Na, talán majd.

@PrincessConsuela: Nem azt mondtam hogy nem tetszett, de lehetett volna jobb is. És ne mondd hogy akkor csináljak jobbat, mert úgyse fogok! ;) Azért a következő részbe próbálj egy kis vért és beleket csempészni..:P A lábujjkörömből paprikást főzöl és eladod, vagy mi? De inkább nem akarom tudni.

PrincessConsuela 2010.12.09. 15:43:56

@Kullancs1983: a vérhez és belekhez megfelelő idegállapot kell. majd vizsgaidőszakban :P
azt meg tényleg jobb ha nem tudod.:)

Mazdu 2010.12.15. 19:08:03

Én jókat röhögtem! :)

Kullancs1983 2010.12.16. 12:36:09

@PrincessConsuela: A lábujjkörmökből fülbevalókat csinálsz? Mert akkor mostmár tudom, de nem vagy vele egyedül...

szilaattila 2011.01.04. 18:34:15

hajjjajj nincs poooossszt:D
süti beállítások módosítása