Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Randi #35

2010.06.29. 22:00

Miért van az hogyha tetszik neked egy srác annak te nem tetszel viszont aki neked nem kell annak meg te kellenél?

nem tudom, de már kezd belőle kurvára elegem lenni. ja meg persze megnyugtattál, hogy nem csak én vagyok ilyen lúzer XD

Segítséget kérnék, mert van egy srác a ki tetszik és föl kell vidítanom. Hova vigyem?

az ágyadba. az tuti felvidítaná

Milyen hülye választ lehet adni arra, ha valaki azt mondja, hogy "szeret"?

nekem spec az utolsó ilyen esetnél a "háttehülyevagybazmeg" csúszott ki a számon. lehet, hogy nem hoztam az elvárható kedvességi szintet...

Ha egy haverodba szerelmes vagy, de semmi esélyed nála viszont nem akarod hanyagolni mert túl jó barát, hogy éled túl?

lehet, hogy én vagyok nemép és nem tudom átérezni a problémád, de én a barátaimba nem szoktam beleszeretni. akit szinte rögtön az ágyamba rángatnék, abból nem lesz barát, de akivel meg órákon át beszélgetek egy kv mellett és nem érzek egy deka vonzalmat sem, azzal soha nem is lesz semmi...

Lányok! Hogyan szoktatok rá reagálni ha megbámulnak titeket az utcán?


abszolút közönnyel. ha az összesre reagálnék, akkor folyamatosan vigyorognék, vagy vörösödnék. parasztságtól függően opcionálisan

Tudn@tok valamit ajánlani?

én pl azt, hogy próbálj meg "á" betűt írni, bármilyen trendi is a "@" jelecske helyette

Csajok mit értetek azalatt ha egy pasi aranyos?


hogy max haverkodni fogunk vele

Ez randi? Ott alszok 1. találkozásnál.


én a randi szó helyett egész mást használnék rá. jah és ne döbbenj meg, ha ezután mondjuk járni majd nem akar veled. mert persze a szex az jó, de mivel kapásból meg tudott dönteni, egyértelművé válik számára, hogy téged 2 sör mellett a pultnál akármire rá lehet beszélni...

Első csók, első randin? Negyvenes korban illik az első randin megcsókolni a kisasszonyt?


az egyik negyvenes nőtől az első randi után azt lehetett hallani, mikor felhívta a barátnőjét, hogy "ne tudd meg, milyet keféltem a kocsiban!!". szóval szerintem igen... XD

Lányok! Ha második randira viszek egy szál rózsát az jelenthet jó pontot?


ha azt szeretnéd elérni, hogy tobzódó agyfaszt kapjon a leányzó, hogy egész este cipelheti a virágot, akkor nyugodtan

Kavartunk, Jártunk, mostmár nemis beszélünk! Jelent ez valamit? Válaszokat. (:


jah. azt, hogy valamelyikőtök, esetlegesen mindkettőtök nagyon hülye volt

Hogyan táncoljak a diszkóban holnap, hogy a pasik észrevegyenek?

lehetőleg ne úgy mint egy parkinson-os kangorilla

Először randiztam 1 fiúval, és a Tesco-ba vitt! Mit tegyek?

röhögj egy jót. mást ezzel úgysem lehet kezdeni.

Randin elmondjam a csajnak hogy műtötték a herém?

lécci. feltétlenül a bélműködésed és a nagypapád halálának története között valahol


Lányok, rátok milyen hatással van egy gitározó pasi?

leginkább semilyennel. már ezer éve elmúltam 16, szóval nem könnyesedik be a szemem egy zenekartagtól

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr572119214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2010.06.29. 22:01:48

"Ez randi? Ott alszok 1. találkozásnál."

erre egy qdb klasszikust tudok idézni:

Bela: egyik lány ismerősöm nem érti hogy a barátja miért nem jelentkezik már 1 hete
Bela: nem válaszol smsre
Bela: nem veszi fel, nem hívja
Bela: pedig legutóbb amikor nála volt, nagyon jól érezte magát
Bela: a szobában nagy csokor rózsa fogadta
Bela: a srác csinált neki vacsorát
Bela: megnéztek egy filmet
Bela: és amikor vége lett fél 1-kor, akkor ...
Bela: mondta a srácnak, hogy vigye haza

Angel · http://felvilagos.blog.hu/ 2010.06.29. 22:12:05

@[Noise]: hehe. azért azt valljuk be, hogy nektek pasiknak nehéz megfelelni. ha első este nincs meg, akkor egy frigid picsa. ha megvan, akkor meg egy hülye ribanc... XD

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2010.06.29. 22:50:42

@Angel: ez meg NÁLAM nem igaz. ha első este megvan, akkor nem sok jóra számítok a hűség terén, de ha már nem lehet visszafogni a vágyakat, akkor hajrá a 2. randin akár...
süti beállítások módosítása