Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex #62

2010.02.15. 20:48

Az a helyzet h betegesen odavagyok a barátom péniszéért, szerintetek ez gáz?   

gondolom a barátod ennek betegesen örül

A prosztatát hogyan kell izgatni?   

vascsővel

Sok 15 pasival a sex 3 hónap alatt?   

ha nekem eddig életem során fele ennyi se volt, akkor szerinted????

Van olyan ember aki nem vonzódik sem a férfiakhoz, sem a nőkhöz?   

igen, ezt hívják frigid picsának

Egy nőnek hány éves koráig nőhetnek a mellei?   

akár 80 éves koráig is. csak kell hozzá egy plasztikai sebész is

Lefeküdtem egy haverommal hugával (nem direkt! ), most mit csinájjak? :S 
  

nem direkt? csak teljesen véletlenül dugtad bele a farkad?

Mitől konyul le neki? :/ többi lent.   

rádnéz

Energiaital miatt késhet a menstruációm? Nem kinevetni (xD)   

nyugi nem röhögtem. ez szánalmas

Igaz az, hogy csak akkor eshet teherbe egy nő ha a sperma megfelelő sebességgel jut a hüvelybe?


igen, legalább 180 km/h sebesség szükséges hozzá.

Hogyan marad tovább merev?  
 

hidegre kell tenni

Mennyi ido utan lehet terhessegi tesztet csinalni hogy biztos legyen az eredmeny?   

tutira akarsz menni? akkor várj 9 hónapot...

Viccből kérdeztem csak, de nem értem a választ?!  
 

nyugi, én még a kérdést se

Milyen a kolibri poz?   

verdesni kell közben a kezeiddel nagyon gyorsan

A barátnőm a múltkor szex közben azt mondta, hogy "jól bírod b. meg". Szerintetek is meg akart dícsérni ezzel?   

vagy arra akart utalni, hogy fejezd mááááár be

Mindig így lesz, vagy tanulnom kell. Van eséj rá hogy valaha jó lesz vele a szex?   


és arra van esély, hogy megtanulj helyesen írni?!

Létezik olyan, hogy valaki az első szerelmével ( akivel tizenéves korában jön össze ) marad élete végéig?


van. tudod, hogy hívják? boldogtalan házasságnak

Ha egy fiú egy olyan fiúra gerjed, aki márt meghalt, akkor az homokos, vagy nekrofil?


ezen a kérdésen jó sokat gondolkoztál, mi? kár volt...

Fiúk, mennyire zavaró ha a lánynak csak félig van leborotválva a?


az egyik fele ilyen, a másik olyan? szexi lehet...

Hogyan nedvesítsem be neki?


magasnyomású mosóval

Miért van az, hogy egy lány nem tud elmenni sex közben, és, ez nem a pasi hibája?

bocs, hogy elkeserítelek. de, a pasi hibája

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr641761489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrincessConsuela 2010.02.21. 14:04:08

Lefeküdtem egy haverommal hugával (nem direkt! ), most mit csinájjak? :S

nem direkt? csak teljesen véletlenül dugtad bele a farkad?
__________________________________
imádom ezt a véletlen dolgot. barátnőm is mindig ezzel nyugtatgatta magát h csak véletlen szopta le a pasikat. én véletlen elejtem a tollam vagy beütöm a könyököm mások szopnak meg dugnak véletlen. valamit agyon rosszul csinálok:D

Kullancs1983 2010.02.21. 16:51:12

Hoppa! Haverjaval hugaval? Es nem veletlenul tortent, hanem nem direkt. Lehet hogy kenyszeritettek? :D

Angel · http://felvilagos.blog.hu/ 2010.02.21. 20:51:38

@PrincessConsuela: csatlakozom hozzád, valahogy véletlenül én sem szoktam senkit sem az ágyamba rángatni...
nekem még a kedvencem az, mikor vki azt akarja beadni, hogy neki ehhez semmi köze sem volt, csak a másik fél akarta. legalább annyira nevetséges, mint a "véletlenül" =D

[Noise] · http://felvilagos.blog.hu http://noise.blog.hu 2010.02.22. 08:28:12

@PrincessConsuela: ez kb olyan, mintha azt mondtam volna, hogy megbotlottam az utcán és véletlenül beleakadt a farkam haverom húgába...

Kullancs1983 2010.02.22. 08:53:47

@PrincessConsuela: Mindig? Egy utan is meg lenne rola a velemenyem, akarmilyen baratno...

@[Noise]: Szerintem kenyszeritettek. merthogy nem veletlenul hanem nem direkt, es a haverjaval hugaval. Csak az a kerdes ki volt kozepen? De nem biztos hogy tudni akarom...
süti beállítások módosítása