Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex #57

2010.02.04. 11:07

Kicsit megpróbálok belehúzni én is, mivel Angel elég aktív s le vagyok maradva...

Láttam a 13 éves húgomat szexeni! Mit tegyek?

Ordas módon tarkón basznám a helyedben. Amúgy szimplán mond meg apádnak :D

Távkapcsolatban élünk a barátommal?!

Nem. Csak 200km-re egymástól

Van bűntudatotok szex után?

Igen. Mindig sajnálom az a pár millió sejtet, amit kinyírok a végén

Ez mitől van? Legalább 2 éve tart.

2 éves korban már tudsz gépelni???

99% hogy terhes vagyok. Van valaki aki 17 évesen teherbe esett? Hogyan mondjam el itthon?

Mondjuk úgy, anyu, apu, zümmög a méhem...

1 hónapja nem voltam eggyütt pasival, midneki megőrül enyi idő után? Vagy csak rám van rosz hatással az elvonás? 17/L

Nemtom, 25 éve nem voltam pasival és engem nem zavar

Lányok, hogy juttat el a pasitok a csiklóorgazmushoz?

erős pistával kell fogat mosni s utána a bal szemet nyalogatni. ez a titka

Hogyan bolondítsam, vadítsam be a barátom, hogy ha fáradt akkor is le akarjon teperni?

Miért nem tepered le te?

Biszexuális nő vagyok és szerelmes is egy nőbe (az első nő az életemben és másfél éve tart), de nem nagyon bírom pasi nélkül.

Régen mennyire örültem volna egy ilyen lány ismeretségének...

Fiúúk! Csókolódzás közben melyik testrészeteket szeretitek ha fogják a lányok?

A jobb lábamon a kislábujjam balkézzel és a jobb kezével pedig a fejem tetején lévő hajszálakat fonja be éppen... 195 centi magas vagyok... sok sikert

Milyen testalkatok léteznek és melyik a legszexibb?

Én a "bekattant csaj nedves puncival" testalkatot szeretem a legjobban

Vajon eszébe jutott-e már valakinek, vagy izgatónak tartja-e még valaki rajtam kívül a Food, Mud, Messy szexuális fétist?

Bazdmeg, mennyire le vagyok maradva... Food? pacal a köldökbe... Mud? gondolom dagonyázás... de mi a tököm a Messy? Lessie testvére?

Mi a véleményed ezekről?

ezekről már semmi...

Az nagy baj ha izgat a gondolat, hogy milyen lehet egy lánnyal?

Az nagyon nagy baj. De én szeretek bajban lenni

A lanyok milyen gyakran szoktak onkielegitest vegezni?

Ülj le fiam, egyes! Tudományos tény, hogy a lányok nem szarnak, nem finganak és nem maszturbálnak. Dundikának ánuszrózsája sincs. (valamelyik PlayBoy címlapja alapján)

Hogyan vesztettétek el a szüzességeteket? Meg volt tervezve, vagy csak úgy jött?

Nem emléxem, annyira be voltam baszva...

Egy 16 éves srácnak általában hány centis?

4cm hosszú és 3cm vastag.

A hüvelyi váladék és a sperma ize ugyan olyan?

Biztosan, de valszeg furább érzés, mert a spermák a farkukkal csapkodják majd a nyelved

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr891728776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása