Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Randi #21

2009.12.01. 19:11

Hogyan legyek barbie lány? A pasik buknak erre?   

el kell menni plasztikai sebészhez, aki természetesen nagyon arányosan feltölt kb 10 liter szilikonnal.

Hogyan lehetnék bátrabb?   

piától. nekem mindig bejött =)

Hogy lehet osszejonni valakivel?   

nah erre már én sem emlékszem... bassza meg, lassan én fogok ilyen kérdéseket feltenni a gyakorikerdesek.hu-n...

Hogyan köszöntök egymásnak?   

neeeeeeeeeeee... már megint az értelmileg sérültek. úgy hangzik, hogy: szia. ha már okos gyerek vagy, megjegyezheted a hello-t is

Hibáztam? Ha igen, hogy hozzam helyre?   

szerintem anyádék is ezt kérdezték, mikor megláttak először

Létezhet, hogy valaki mindig a "rossz" nőknél próbálkozik?   

kurvázol drágám?

Csajok! Nem szégyellitek magatokat?    

én spec nem.

Semmi közeledés a harmadik randi után sem - Mi lehet az oka? Félénk pasi?   

nem. buzi

Hogy viselkedjek egy fiuval?   

mint mindenki mással. majd ha akar vmit, kezdeményez. milyen régimódi picsa lettem... =D

Merjek belevágni vagy ne?

kisbaltával feltétlenül

Ronda vagy és még sose volt barátnőm, mit tegyek?   

kikérem magamnak. nem vagyok ronda, és semmi közöm sincs ahhoz, hogy te balfasz vagy

Hogyan tudnám a tudtára adni, hogy tetszik nekem?   

tépj meg 20 galambot, és a tollaikból ragaszd ki a háza oldalára, hogy örökké szeretni fogod

Én kérdeztem, hogy flörtöljek a tanárommal, fejlemények vannak! Mit tegyek?   

kicsit távirányításban működsz nem??? olyan ez, mint a sims

Fiúk! Ha egy srácnak tetszem, és nekem is ő, és nem kezdeményez, mit tehetnék?   

1. várj, amíg képes túllépni a töketlenkedésén
2. keress mást

Szerintetek van esély, hogy újra közelebb kerülhessünk egymáshoz?   

ezen egy úthenger biztos segítene

Lányok, a barna szemű, fekete hajú, magas fiúk mennyire jönnek be nektek?   

és még a nők vannak elfoglalva azzal, hogy jól néznek-e ki, vagy sem. drágám, ha képes vagy megnevettetni a lányt, ha van közös témátok, és legalább hasonló dolgokat szerettek, meg persze megvan a kémia is, onnantól kezdve már nem az a lényeg, hogy mennyire vagy kigyúrva, és milyen színű a hajad

Lányok, nők! Bejön nektek egy ilyen pasi, mi a véleményetek!?   

egy ilyen??? kizárt

Fiúk! Szeretitek a művészlélek tipusú lányokat?   

ez a tipikus bölcsész, mi? max a többi elvont hülyének jönnek be

Egy srác azt mondta, hogy rosszul smárolok. Ez kicsit visszavette az önbizalmam. Vélemény?

gyakorolj! =)

Most fent van msn-en az a srác aki bejön. Ráírjak? Ha igen Mit?   

"nem ugrasz át szexelni?" ígérem, fél órán belül ott lesz.

Csajok mennyire jön be a szolis férfi? Úgy értem nem a gyári kreol, hanem, aki szolizni jár?

gyári kreol... ilyen szépen sem láttam még leírva azt, hogy cigány... =D

Mennyi idő után tudassam a lánnyal, hogy nagyon áll a farkam rá, és rettenetesen kívánom?   

5 perc ismeretség után kérlek. közvetlenül azután, hogy túljutottatok a köszönésen, meg az időjárás-témán

Csajok nektek mennyire jön be egy 115 kg-os 190 cm magas 18 éves pasi?   

kb annyira vonz, mint egy 2 hetes, kifordított, fokhagymával tűzdelt, döglött viziló

Tetszik nekem egy lány, és nemtudom hogy járna e velem járna e velem? A gondok a következők:   

majd én mondom mik a gondok: 12 éves vagy, fogszabályzós, pelyhedzik a bajuszkád, mutál a hangod. jah meg persze hülye is vagy

Hogyan legyek a gimi cicababája?   

1 miniszoknya, 2 tűsarkú, 1 kivágott felső, 5 kg szilikon, 70 cm szőke haj, 2 és fél kg smink. itt van a tökéletes recept.

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr451567028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása