Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex #37

2009.08.07. 13:54

Szex közben miért ingerli annyira a húgyhólyagomat? Mit lehet tenni?

2 válasz. Fiú: menj el előtte vizelni te balfasz... Lány: Rossz lyuk! Egyel lejjebb!!!

Miért hiszik a mai 15-16 éves lányok hogy elég fejlettek fizikailag és szellemileg is a szexhez?

Mert azok baszki... Ha agyilag zokni, akkor még neked is van esélyed. amúgymeg a 2 napos amőba is szaporodik...

Ha egy szexi fehérnemű van rajtam és szeret a párom akkor beindul tőle?

Ha jól nézel ki és fehérneműben vagy, akkor is beindul ha nem szeret :)

Melyik vibrációs gyűrű a jobb?

Nemtom...Félek, hogy megbasz :D

Miskolc egyik legjobb pasiát utasítottam vissza mert nem illik hozzám nem vagyok elég jó neki szerintem de vak randit akart és szerintem beégetett volna. Jól tettem amit tettem?

Dehülyevagy baszki... Most basztál el egy jó pasit! Tapsold meg magad. Nem kellett ő, hogy beégessen...

Meddig tart az előjáték, és maga az aktus? Hogyan védekeztek?

Kb fél kettőig, Az fél kettőtől negyed 9ig... Nem hagyjuk egymást elmenni (bezárjuk az ajtót)

Barátnőmnek megvolt 2 hete és most vérzik ezmi? :S

Gondolom vér... vagy át lettél baszva

Mennyire biztonságos a pharmatex használata, óvszer mellett? Páromat nagyon zavarja hogy nem tud kielégíteni, de szerintem ez nem az ő hibája, élvezem vele az együttlétet csak mielőtt elmennék begörcsöl és fáj, ennek mi az oka?

Kérdés, mi a picsának használsz ilyen szarokat óvszer mellett? Normális gumi + megfelelő használat és kb ugyanannyira véd mind2 külön külön

Mért nem akarja? Mi lehet a baja? Pedig nekem az is jó lett volna ha neki okoztam volna örömet.

Istenem... Gondolkodj te hülye...

Hogyan tudom legyőzni ezt a fajta gátlásosságomat, félelmemet?

Meg kell nézni a Rambo filmeket, és az segít...

Milyen szexuális dolgot csináltatok eddig órán?

Basztam dolgozni...

Miért van az, hogy barátom gumi nélkül 5-6 menetet bír, de gumival alig akar elmenni? Nagyon nehezen tud elmenni!

Gondolom mert annyit sem érez belőled mint egy részeg az esésből...

Elfogadható sexy vagy gáz ha valaki heves sex közben izzad? Akár fiú akár lány

Gáz. Azonnal abba kell hagyni olyankor és lezuhanyozni szigorúan hideg vízzel, hogy lehűtse a bőrötöket. Ha elmegy a kedvetek zuhany közben, akkor nem is kívántátok egymást eléggé.

Lányok! Elfogadható egy kapcsolatban, ha a párotok masztizik?

Vered a farkad magyarul? Szerencsétlen...

Ilyen még nem fordult elő velem. Ez mitől lehet?

Velünk igen. Attól van hogy nem tudsz fogalmazni és annyi eszed van mint 1 zacskó mirelit krumplinak...

Ciki-e hogy körül vagyok metélve? Nem fog undorodni a barátnőm? Hamarosan együtt leszünk és félek, hogy talán kinevet.

Te is hülye vagy bazdmeg... Én foglak kiröhögni blankoltfaszú barátom...

Béna vagyok nagyon, nem tudom betenni, mit rontok el mit ajánlotok?

Próbálkozz nővel, merev farokkal...

A barátom sztem nem izgul fe kellő képpen. A farka töve kemény de vége kicsit puha! Sexelünk meg minden el is megy de akkor nem értem miélrt van ez?

Nem kurvára mind1???

Lányok, miért nyögtök szex közben mert fáj vagy azért mert élvezitek? Az elsőnél gondolom azért mert fáj. De már a sokadik szex közben miért nyögtök?

Hogy tudd bazdmeg jól csinálod e, vagy sem. Ha meg fáj neki, úgyis herén leszel csapva...remélem...

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr651294695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása