Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex #27

2009.06.17. 17:21

Egy prosti nekem akar dolgozni, hagyjam neki? Egyszer kétszer odafigyeltem, hogy neki is jó legyen, meg kapott egy virágot. Lehet hogy belém esett?

Nagyon kétségbe lehet esve...NAGYON....

Miért van az hogy a barátom 10-20 perc alatt abba hagyja a sex-et, és el sem megy?!

Rájött a hányinger...Kitapogatta a fejed...

Egy hosszú kapcsolat után vagyok, ezért nem szeretnék most még barátot, de a szex hiányzik. Mit tegyek?

Segíts magadon isten is megsegít....

Mit érez a lány amikor elmegy?

Félelmet...Nehogy felkeltsen...

Már hónapok óta lefekszem a barátommal de még nem mentem el, mindig csak a hatrnál voltam, de aztán semmi. Ez miért lehet?

Mert dugás közben nem kéne kimenni Hegyeshalomra....

Hol lehet manapság örömlányokat találni?

Sehol...Be vannak tiltva....

Szex a medencében - lehet e belőle kellemetlenség?

Nyilvános strandon? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ......

Aki sokat rejszol gyermek korba az nem nő meg, és gerincsorvadást kaphat?

Ezt meg honnan a faszomból szedted? Tuti anyádék vallásosak... Azok találnak ki ilyen baromságokat....

Házilag fából esztergált műpéniszemből szálka ment a fenekembe, mit tegyek?

Aztakurva.....Bekerülsz a Fókuszba....

Milyen a szexi formás izgató női láb? Mennyire vastag/vékony, izmos?

Szőrös!!!...

Miért nem tudok elmenni ha bnőm szájjal akar kielégíteni?

Mert odakötözött az ágyhoz te agyhalott...

Szex közben könnyen begörcsöl a combom (combtávolító és farizom). Mitől lehet?

Csak nem a "Csirkeszárny" figurát tolod???

Sok csalódásom volt, de még nem voltam igazán nővel. Bűntudatot kellene éreznem ha most elmegyek egy prostihoz?


A prosti fog azt érezni,hogy miért kellett ezzel a Lúzerrel lefeküdnöm....

Miért ciki azoknak a srácoknak leborotválni ott magukat (mondjuk a haverjaik előtt), akik ugyanezt várják el a csajoktól?

Jujjj bazdki....Csoportos herehámozás????...Gucstucstalan...

Miért nem sikerül eljutnom a csúcsra?

Mert kurva magas...

Engedjem a barátnőmnek hogy nyalogassa a fenekem a luk körül?

Sőőőt még fingj a szájába is...élvezni fogja...

Rosszul csináltam vagy csak kezdő vagyok még?

Szerintem csak simán hülye...

13 éves vok, magömlésem még nem volt, aggódjak? és a pénisz méretem 13 cm, azért aggódjak?

Pánik....Wááááá....

A baratommal mar kb 8 fel eve szexualis eletet elunk, es meg egyszer sem mentem el. Sem huvelyi, sem csiklos orgazmusom nem volt. Mit tegyek?

8 éve???És még vele vagy???Valamit nagyon elbasz....Adj 5 percet,és elintézem...

Hogy tudja egy pasi 10 perc után abbahagyni a sexet ugy hogy nem is élvez el?

Úgy hogy elájul...

Mit és hogy kell csinálnia egy nőnek ahhoz, hogy azt mondhassá(k) utána a férfi(ak) , hogy jó az ágyban?

Hozzon dugás után sört meg pizzát...

Ha valaki transzszexuális abból van kiút? Azon kívül, hogy fejbe lövi magát mint sokan szeretnék? Az ilyen lehet még valaha "normális"?

1.Nincs
2.Lécccci
3.Nem

Hogyan oldódjak fel orális szex közben?

Ülj bele egy kád sósavba...

Hogyan juthatok el hüvelyen keresztül a csúcsra?

Hüvelyen keresztül sehogy...Túl szűk a bejárat...

Megujjazott a barátom a gyógyfürdőben. Lehet ebből bajom?

Igen...Kizárnak a gyógyfürdőből...

Van egy nagy pattanas a farkamon, baj ez?

Az nem pattanás...Aza a golyód...De azért elmennék dokihoz,hátha levágja és megoldja a jövő nemzedék problémáját...Nem szaporodsz...

Milyen szövegtől indul be egy pasi?

"Kapsz egy Lamborghini-t"...vagy..."Nem a tied a gyerek"...

Miért van az hogy a barátnőm elélvez de én nem veszem észre. Velem van a probélma vagy vele?

Veled mert nem veszed észre hogy megcsal....

Lányokról fantáziálok-Ez ciki lány létemre?

Nem...Add meg a számod...

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr941191515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása