Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Randi #12

2009.06.13. 20:29

Veszélyes őszintének lenni randizásnál?   

ha azt mondod, hogy: "tegnap azon gondolkoztam, vegyek-e egy ferrarit", akkor 10 perc múlva már együtt vagytok az ágyban, ha azt, hogy "tegnap azon gondolkoztam, elég lesz-e a pénzem a hónapra, ha veszek egy fél kiló kenyeret", akkor 10 perc múlva egyedül vagy az ágyban

Fiúk! Mi az amitől totál elolvadtok, vagyis mi az amivel le lehet benneteket venni a lábatokról?   

lamborghini, ferrari, maya gold

Mivan a mostani fiúkkal? Mindenki félénk vagy csak én nem értem a pasikat?   

félénk?! te hülye vagy... inkább pofátlannak nevezném őket. a héten az ikeában két pasi jött utánam folyamatosan, és hallgattam a "de kurva jó nő" mondatokat, meg azt, hogy olyan hangokat adnak ki, mint egy elcseszett galambraj

Mit mondhat egy pasi annak a csajnak aki neki bejön? (Pasik és csajok egyaránt; ti mit mondtatok vagy nektek mit mondtak)   

teccő geci, kő vopper?
béla vagyok, szopjál le
most hirtelen más nem jut eszembe
   
Hogyan lehetnék 100%os?

100%-os idióta? ne próbálkozz tovább, már sikerült...

Mire várnak a csajok, amikor azt mondják, hogy: "Mondj valamit! "?

arra, hogy végre nyögj ki egy szájbavert mondtatot, mert nagyon unalmas a vörös fejeden guruló izzadságcseppeket nézegetni

Mikor ajánlatos megfogni lány kezét az első randevún?   

amikor a pénztárcájáért nyúl

Elhívhatom úgy randizni, hogy szinte nem is ismerjük egymást?   

randizni nem azok szoktak, akik még szinte nem is ismerik egymást?!

Tipikus csajos kérdés. Mit vegyek fel?   

erényövet

Tényleg beválhat lányok, ha egy vadidegen fiú odamegy hozzátok ismerkedni a buszon, uszodában, könyvtárban stb?   

már megint te vagy az? mondtam már, hogy pasi előbb megy hello kittis boltba, mint könyvtárba...

Fiúk, milyennek kell lenni egy csajnak külsőre hogy felfigyeljetek rá?   

nagyobbnak kell lennie a mellének, mint amekkora a feje... tuti nagyobbnak kell lennie...

Enyhe gerincferdülésem van, ez nem akadálya lányoknál?   

dehogy! én drukkolok neked Kvázimódó!

Miért nem udvarolnak, közelednek manapság a férfiak?   

neked? mert nem voltát még plasztikai sebésznél!

Bátorság a szemezéshez?   

igen, ez majdnem olyan, mint a bázisugrás. jó nagy bátorság kell hozzá

Vajon merjek közeledni a srác felé szerelmi téren is?   

aham, meg a kossuth téren, meg a moszkva téren is

Most mit tegyek? Nagyon féltem a barátságunkat!   

talán ne szexelj vele napi ötször. és nem, napi kétszer se. próbálj meg nem lefeküdni a barátaiddal!

Mit mondjak neki? Ma ő vele megyek a moziba.   

kérdezd meg, hogy: "hogy sikerült ilyen szar filmet választanod?" amíg levegőért kapkod, el tudsz futni.

Lányok, fiúk a szoli 1 fiúnak milyen?   

segít beilleszkedni a nyóckerbe

Egy csúnya srác hogy udvaroljon egy lánynak? Mert én bizony elég ronda vagyok, de amúgy okos meg értelmes, de nem merek egy lányhoz se közeledni. Szinte érzem hogy lekoptatna. Mit tegyek?

ezt a kérdést azt hiszem nem kell kommentálnom... "mert én bizony elég ronda vagyok" :D

Pasik szeretitek a mosolygós lányokat? Nem tartjátok bolondnak aki sokat mosolyog?

csak nem emós vagy?!

Csajok mennyire számit nektek egy pasin a bőr?

azért jó, ha van rajta... anélkül szerintem elég szarul nézhet ki

Hol tudnék megismerkedni "könnyűvérű" csajokkal?

türelmi zónákban, illetve a nyugati pályaudvar aluljárójában

Aki már csókolózott fogszabályzóssal! Zavar? Egyáltalán észre lehet venni ha a partnernek fogszabályzója van?

Észre lehet-e venni? nézd meg a visszajövök-a-jövőből-hogy-kinyírjam-dzson-konnort című alapmű második részét. a végén el tudod dönteni, hogy melyik a terminátor, és melyik az ember? nah, csak ennyi különbség van...

Tartós lehellet érdekében mit szedjek be szex közben?

hagymás babot, az elég tartós lesz. bár elképzelni sem szeretném, ahogy szex közben elkezded azt majszolni

Mit kezdjek egy apakomplexusban szenvedő 22 éves felszolgáló lánnyal, aki nem hagy békén?

ne járj annyit a kocsmába. akkor talán nem találkoztok annyit, és nem áll oda eléd mindig ugyanazzal az idegesítő kérdéssel, hogy "mit hozhatok?"

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr981183138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása