Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex #20

2009.06.03. 12:37

Mikor szopizom a pasim nagyon folyok mindenhol, mit tegyek hogy ezt visszafogjam?

Szopizod? Ez olyan cukkants... akurvaanyádat... Ne fogd vissza... a bálna a leg erotikusabb állat, mert mindig nedves!

Elárul valamit a fiú méreteiről, h milyen méretű alsónadrágot hord, illetve honnan lehet megállapítani, mekkora méret jó rá?

Elmész a boltba, ott megmondják, hogy XS-es kell, vagy XXS-es... hülyevagy fiam. ülj le, egyes.

Miért nem áll fel a farkam?

Mert nincs?

Mitől függ az, hogy a herezacskó elernyedt, puha és lógós vagy, hogy kemény és feszesen a hímvessző aljához simul?

Komolyan ilyenekkel foglalkozol? Ha csalánlevéllel kenegeted, fix, hogy kicsire összemegy.

Miért "pukizik" szex közben a punci?

Nem pukizik. Egy orvosi kifejezés van erre, ami a PF (pinafing)... azért van, mert kicsi a farkad és levegővel töltöd meg, amit kiereszt...

Miért van az hogy ha a csiklómat izgatja akkor kb 10perc alatt elmegyek, de ha szeretkezünk nem megyek el? Meg csak sötétben szeretkezünk mert parázok világosban, hogy akkor lát. Mi van velem? ha világos van nem is élvezem se a szexet se a pettinget.

Cerkapöcsű a csávó, plusz ronda mint az állat...

Ha egy férfi elmegy a nőben akkor azt megérzi a nő?

Igen. Sőt, a csobogást is hallja a belső fülén keresztül...

Ha egy pasinak feláll akkor már biztos hogy orgazmusa lesz?

Igen. A reggeli merevedés ezért veszélyes.

Miért nem tudok elmenni szex közbe, csak ha ujjaznak meg ha nyalnak? Hozzászoktam volna ehhez?

KözbeN bazdmeg... és azért, mert szarul csinálják és frigid vagy...

Mi is pontosan az a franciázás?

Romantikus film nézése, közben dijoni mustárral kell kenegetni a srác cerkáját...

28 éves egyedülálló csinos lány vagyok és úgy érzem az utóbbi időben megbolondultam. Nagyon szeretek új pasikkal megismerkedni és ha szimpatikusak le is fekszem velük. Szexmániás vagy őrűlt vagyok?

Szimplán faszhiányos...

Miért nem áll fel neki?

Mert ronda vagy, vagy mert buzi... mégis mit gondoltál?

Egy pasi le tudja magában győzni azt a tudatot, hogy kék gyógyszerkére van szüksége ahhoz, hogy szexuális életet élhessen?

Nekem megy... baszd át! fesd át a gyógyszert...

Közösülésnél és orális sexnél 3 perc alatt elmegyek, kevés a tapsztalatom! Mit lehet tenni vagy törödjek bele és idövel alakul?

Törődj bele, alakulni fog... 1 perc lesz...

A pasim nem szereti a franciázást! Mit tegyek?

Hagyd a mustárt...

Mért van az hogy ha már csokolózunk a barátnömmel akkor már egyből elélvezek, és utána szex közben már nem élvezek el?

Balfék... szerencsére te nem fogsz szaporodni

Hogyan novelhetem meg a farkam atmerojet es hosszat? Szerintem nem eleg vastag, a hossza is csak 15 cm.17-18 cm-el mar meg lennek elegedve.

írj ékezetet... felállítod, elkötöd, majd körbetekered szigetelőszalaggal, és ráhúzol 15-20 óvszert.

Tegnap megujjazott a barátom, és azóta viszkető érzésem van a hüvelyem körül és a kisajkam belső felén, mitől lehet ez?

Kézmosás...amúgy meg szerintem ízlett neki a csilis chipsz amit evett közben...

Mikortól feküdhetek le megint barátommal, ha hétfőn volt vakbélműtétem? Meddig kell várni?

Mi köze a kettőnek egymáshoz? csak nem ér be neki odáig...

Lefeküdtem a barátommal eleinte még addig se tudott eljutni h betegye utána amikor betette borzasztóan fájt és mondtam h hagyja abba. nekem ez volt az első! azóta fel se hívott meg semmi! én vok a hibás h nem sikerült?

Mert ilyen hülye vagy. Persze, hogy te vagy a hibás. Döngölőbékával kell tágítani magad az első együtlét előtt...erre találták ki!

A bejegyzés trackback címe:

https://felvilagos.blog.hu/api/trackback/id/tr911161020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása